zondag 13 februari 2011

Te koop

Voorjaarskriebels...., wie heeft ze niet?

Bij mij uit zich dat o.a. in het eindeloos schuiven en verplaatsen van kleine prullaria in mijn woonkamer.




 Zit ik net weer, kijk ik om me heen en kom tot de conclusie dat het toch niet naar m'n zin is. Dus wat doe je dan?



Juist, opnieuw eindeloos heen en weer lopen met kandelaars, dienbladen, stolpen en nog veel meer "leuks".




Om er dan vervolgens achter te komen dat alles weer net zo staat als eerst en het nog steeds niet naar mijn zin is.


Misschien is het tijd voor iets nieuws?
Maar aangezien deze huismus geen eigen inkomsten heeft en man-lief nou eenmaal geen grootverdiener is, zal er eerst het een en ander verkocht moeten worden alvorens er iets anders aangeschaft kan worden.


Dus dames, opgelet!
Binnenkort start hier de verkoop van mijn overtollige huisraad 
Hoort, zegt het Voort!! 


2 opmerkingen:

  1. Hallo Petra! Hier nog een drentse hoor, al zit ik dan wel in zuidwest drenthe, en ik hou heel erg van de witte scandinavische stijl. Ook van brocante en 'oude meuk' oneerbiedig gezegd... Helaas is de realiteit met vier kinderen, vogeltjes en een lieve man niet helemaal 'wit scandinavisch' maar ik doe mijn best! Je hebt een prachtige blog en ik wil graag je volger worden hoor, groetjes van mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou die schaapjes wil ik wel !! verkocht !!! haahahahaah!! leuk gedaan !! ik hou je in de gaten.....liefs van mij...................❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.....

    BeantwoordenVerwijderen