zaterdag 30 april 2011

Vrijmarkt

Hallo allemaal!
 Iedereen een fijne Koninginnedag gehad?

Ik ben vandaag naar een vrijmarkt in de buurt geweest.
Eerst heerlijk in m'n uppie rondgescharreld (was ik even heel hard aan toe!), later nog even teruggegaan met dochter-lief.

Het aanbod viel me wel tegen. Heel veel speelgoed, weinig leuke
 "oude meuk".
Maar toch een paar dingetjes gekocht:


Een kleine letterbak, een klein verzilverd kandelaartje, een glazen potje met ijzeren dekseltje,


twee kop en schotels in zoete kleurtjes en ......

Jessie,
het vriendinnetje van Woody in de film Toy Story. Dit was de favoriete videofilm van mijn zoon toen hij nog een klein jongetje was. In de loop der jaren hebben we (nou ja, ik dus) nogal wat Toy Story-spulletjes verzameld, deze pop is een leuke aanvulling. Jammer dat ze haar hoedje mist, maar misschien vind ik die nog eens.


 Binnenkort zal ik jullie laten zien wat ik met de spulletjes gedaan heb, maar nu ga ik even kijken wat jullie gescoord hebben.
Groetjes,
Peet

1 opmerking:

  1. Hoi Petra,
    bedankt dat je je als volger hebt aangemeld bij me.
    Ik had beloofd dat ik gauw bij iedereen zou langs komen vandaar hier ben ik dan eindelijk.
    Ik had gelezen dat je midden in de verkoop van je huis zit en ik hoop dat alles een beetje wil lukken.
    Wij zijn zelf ook net verhuisd naar het huis van mijn schoonmoeder die pas is overleden, wij zijn dus ook nog druk met alles op rails te zetten want we hebben alles veranderd aan het huis. Maar we genieten volop!!
    Tot gauw, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen