donderdag 19 mei 2011

Afval?



Met het vooruitzicht van de op handen zijnde verhuizing, zijn we laatst flink aan het opruimen geweest in de garage.
Na afloop haden we een behoorlijke berg afval wat we naar de milieustraat brachten.
Zo kwam ik ook bij de oud-ijzer bak terecht en wat daar wel niet allemaal in lag......
Ik kon het dan ook niet laten en heb een paar dingen stiekum er uit gehaald en meegenomen, zie het maar als een ruil, toch?
Thuisgekomen e.e.a. schoongemaakt en behandeld en o.a. dit (zonder de bloemen) kwam er onder vandaan:





En wat dacht je van deze?



Ook nam ik nog een andere zware (hoge)gietijzeren tuinvaas mee en een prachtige zinken emmer, zonder gaten!!!!
Die laat ik binnenkort wel eens zien.

Mijn dag kon in ieder geval niet meer stuk.
Maar nu ga ik stoppen want ik denk dat ik nog maar eens wat ga opruimen, misschien morgen nog even naar de vuilstort?

Groetjes, Peet

3 opmerkingen:

  1. Grappig; wat de één als afval ziet, daar maakt de ander weer een gezellig hoekje mee; leuke vondsten. Ik heb contact met Petra gehad over de flesjes, ik vind ze erg leuk, maar helaas woont ze te ver uit de buurt om te op te halen; toch bedankt voor de tip!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een geluk zeg, die vaas....helemaal super!!

    groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha moet mezelf ook altijd inhouden als ik bij het grof vuil kom,voordat ik het weet neem ik meer mee dan ik breng,,maar erg leuke dingen.
    groetjes KAri

    BeantwoordenVerwijderen