zaterdag 14 mei 2011

Miniflesjes



Nou had ik zo'n leuk bericht geplaatst gisteren en is íe door een storing helemaal verdwenen!!!!!

Nou ja, dan nog maar eens:

Laatst samen met mijn dochter gezocht naar kleine flesjes.
Zij is nl een groot Harry Potter fan en wilde "toverdrankjes"maken als decoratie van haar nieuwe kamer.




Zo kwamen wij op Marktplaats terecht waar wij dit geweldige zinken kratje met mini-flesjes tegenkwamen.



Voor slechts €15,- kwamen wij in het bezit van een kratje met maar liefst 50 flesjes en daar weten wij wel raad mee.




Heb je ook belangstelling? Dan kun je een mailtje sturen naar mijn naamgenote:

Ze heeft er nog 16 op voorraad....



7 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig! Ben benieuwd waar je ze vandaan hebt gehaald; heb zelf eventueel ook wel belangstelling (als het niet te ver weg is ;))

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk, staan ze nog steeds op marktplaats?
    Ga ik ook even neuzen, vind het namelijk erg leuk,
    was zelf ook al op zoek geweest en daar moest ik heel veel geld voor betalen, was wel met grote flessen....
    Hoor graag van je, fijne avond,
    groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Peet......waar woont die vrouw ???......echt geweldig.....!!....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vervelend he? bij mij was ook alles weg. Maar ik zie ze nu hoor, super leuk die flesjes!!

    Lieve groet en een fijne dag nog,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!! Dat zijn er veel zeg, daar kan je heel wat leuke, gezellige dingen mee doen...
    en steeds weer! :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die kun je heel leuk pimpem,doe ik altijd met koffiemelkflesjes.
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jaaaa mijn foto's! En mooie foto's van de flesjes mams :)

    BeantwoordenVerwijderen