zondag 12 juni 2011

Commode te koop

 


Zoals ik al eerder vertelde: wij gaan verhuizen!
We zijn al druk bezig met inpakken, opruimen en wegdoen van overbodige spullen.
Zo willen we ook wat andere meubels aanschaffen. 
Maar ja, iets nieuws erin dan iets ouds eruit.

Vandaar dat ik na jaren trouwe dienst afstand wil doen van mijn antieke grenen commode. Ik bied deze dan ook te koop aan, zowel op Marktplaats als hier.
Hij is helemaal "kaal", dus niet in de was of olie, wat betekent dat hij heel gemakkelijk geschilderd kan worden. Het bovenblad is van marmer en ligt er los op. Ik heb ook nog een spiegel die er op kan, maar deze zit niet bij de koop in.



 
Heb je belangstelling? Doe een leuk bod en stuur even een mailtje naar pboerma@ziggo.nl.


6 opmerkingen:

  1. wat een prachtige comode, daar vind je vast een koper voor!

    Lieve groet en een fijn weekend nog verder,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! maar ik heb er helaas geen plek voor,ik ben je gaan volgen,ik wilde al eerder langs komen,maar heb het zo druk,maar vanaf nu hou ik je blogje in de gaten haha,fijne dagen,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! ik zie dat je ook al veel vlooienmarkten langs bent geweest, blijft leuk he;) Jammer van de commode, wel een mooie! Ik heb er eentje die lijkt er erg veel op. Iets andere spiegel met plateau..

    Succes met de verkoop en een fijne Pinkstermaandag.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOK TOY STORY-FAN....ik volg je meteen terug....hihi.....want ik hoop dat ik ooit de foto's van jouw verzameling te zien krijg!!! Er moet hier nog ergens in huis een Meneer Aardappelhoofd zijn maar waar....?????? En volgens mij ook een paar poppetjes van de Mac....

    Mooie commode, helaas heb ik er geen plek voor.
    Groetjes en succes met de verhuis,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oudemolen is toch een heel eind bij jouw vandaan hoor.
    Hier een link (selecteren en kopieeren)
    http://www.evenementenvandaag.nl/adverteren/markten.php?beurzen=93682&festivals=1309100400
    Fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi petra ben via via op je blog gekomen ga je volgen zodat ik geen post kan missen van je .... leuke brocante heb je ...lijkt het je leuk kom dan ook eens langs mij blog ....lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen