zaterdag 11 juni 2011

Jaarmarkt




Vandaag was het feest in ons dorp!
Jaarmarkt, rommelmarkt bij de kerk, kermis, muziek, oude tractoren.......
kortom, waar een klein dorp groot in kan zijn.

Vanochtend ben ik dan ook lekker op pad geweest in eigen dorp. De rest van het gezin laat dit soort feestelijkheden liever aan zich voorbijgaan, dus had ik alle tijd.
De rommelmarkt deed zijn naam echt eer aan, rommel in de ruimste zin van het woord. Niks leuks gevonden...

De warenmarkt echter was wel leuk, met name omdat "zij van Brocaatje"er stonden met een kraampje. Hele leuke mensen met hele leuke spulletjes!
Hier vond ik zowel voor mezelf als voor mijn schoonmoeder (maandag jarig) hele leuke dingen!


Voor mijzelf een foto-standaardje met mooie kaart en een klein oud bijbeltje gekocht bij Brocaatje.
 

 
 
 
 En deze oude boekjes bij een boekenkraam.


Voor mijn schoonmoeder dit schattige geurzakje en het mooie hart van stro. (ik weet eigenlijk niet wat ik lekkerder vind ruiken, ik denk dat ik van beiden evenveel houd)



Leuk he?

En Karin, zodra ik verhuisd ben kom ik snel eens bij jullie langs in Assen!

Groetjes, Peet




 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gescoord Petra, leuk dat Brocaatje er stond met een kraam, ze verkoopt altijd leuke dingen, bestel ook wel eens wat bij haar.
    Ik wens je nog fijne pinksterdagen,
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gekocht !! dat kaartje is geweldig ...fijn weekend...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes heb je gekocht,ik kan daar ook zo van genieten,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay Petra,

    leuk je ontmoet te hebben in Eelde :-)
    Geniet van je nieuwe aankopen!
    Blijf je trouwens in Eelde of ga je eelde uit?
    fijne dag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen