woensdag 27 juli 2011

Ik ben er (bijna) weer!

We zijn verhuisd!

Na twee weken geen internet, geen telefoon en geen tijd even een kort berichtje van mij.
We zitten nog behoorlijk in de rommel, maar het begint weer een beetje rustiger te worden hier.
Omdat de loodgieter de kabel van het internet en de telefoon had doorboord waren we even totaal van de buitenwereld afgesloten, maar nu kan ik eindelijk weer op internet. Ik heb zelfs een nieuwe laptop!

Foto's plaats ik vandaag nog even niet, maar heb er wel een aantal in petto voor jullie....
Nu ga ik eerst eens even jullie blogs bij langs, heb het heel erg gemist!

Tot gauw!!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. welkom terug ...en heel veel geluk in je nieuwe huis ben benieuwd naar de foto's ... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt bij mij niet veel gemist hoor......hihi!!...liefs Ria...xxx...heerlijk dat is achter de rug......x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer online bent. Succes met de laatste loodjes en ik wacht je foto's af...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen