donderdag 22 september 2011

Nieuw huis

Eindelijk.......

Na lange tijd van afwezigheid dan eindelijk weer een berichtje, met foto's!


 Bovenstaand kastje heb ik afgelopen zomer opgeknapt. Toen ik hem klaar had en in mijn nieuwe woonkamer wilde zetten, vloog het deurtje open tijdens het verplaatsen... Het glas was gebroken, balen!!!!
Toen deze oplossing bedacht: vliegengaas in het deurtje.
Ben er naderhand wel blij mee, het originele glas was matglas, waardoor de inhoud niet te zien was.


Zo langzamerhand heeft alles hier weer zo'n beetje een plekje gevonden.

Toch altijd even zoeken naar een goede indeling c.q. inrichting in een nieuw huis.




 





 
Maar ook dit huis voelt al een beetje als thuis.....





Nog een hoekje:



In bovenstaande schaal heb ik gedroogde takken met besjes van de Vlierbes gelegd. 

Binnenkort wat voor- en na- foto's van huis en tuin.

Liefs, Peet

8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's en een heerlijk sfeertje heb je ... heerlijk dat alles en langzaam een plekkie vind ... geniet er lekker van ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !!
    De foto met de lijsten en kandelaars is prachtig heel sfeervol.
    Altijd wennen in een ander huis hé.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er weer bent en dat we even mogen genieten van de mooie hoekjes bij jou thuis. Het kastje vind ik helemaal geweldig!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit hoor!! ...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super gezellig uit hoor. Sfeervolle hoekjes en dat kastje is echt top! Geniet er lekker van en hoop dat het heel snel echt thuis gaat voelen.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful BLOG thank you for the amazing photos!

    Im your new follower...

    Lots of LOVE from switzerland
    Jacqueline ♡

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn complimenten voor je prachtige site .
    Het ziet er hier erg leuk uit en heb mij als volger bij je aangemeld.
    En nog een leuk weetje....Ik woon in Eelde...ha..ha..Toevallig????
    nog een fijne zondag elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat sfeervol bij je,je nieuwe huis ziet er aangekleed uit zo,gaaf juist zo met je kastje en mooie spulletjes erop,echt genieten! fijn weekend nog,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen