zondag 16 oktober 2011

Nieuwe aanwinsten

Hallo allemaal!

Vorige week een paar nieuwe spulletjes gekocht, o.a. bij een erg leuk winkeltje waar ik al heel vaak langs was gereden maar nog nooit binnen was geweest.

De prijzen waren er erg laag, of zoals de eigenaar zei: "Ik hanteer gewoon kringloop-prijsjes hoor"................


Mooi hè?








 Onderstaande spuitflessen had ik al, maar vind ze erg mooi in dit rijtje passen....


 Ook mijn stolpen-verzameling is uitgebreid met een nieuw exemplaar... Het is de middelste, achteraan.
(binnenkort zal ik er wat close-up foto's van maken)
 

Tot zover mijn update.

Voor iedereen die herfstvakantie heeft:
fijne vakantie!
 En voor allen: een fijne week toegewenst!

Liefs, Peet 
 

9 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes Petra! Die blikjes zijn enig en ik ben jaloers op jouw stolpenverzameling ;-)
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hele mooie spulletjes gekocht !!!!Ik vind je spuitflessen ook erg mooi....Maar je stolpen verzammeling....Werkelijk prachtig..
    Nog een hele fijne herfstvakantie...ik hoop dat je mooi weer hebt !!lekker genieten..Lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vondsten heb je gedaan, mooie aanvullingen op je reeds aanwezige verzamelingen... Adresje?? Fijne vakantie, hier 'moeten' we nog een weekje ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal Peet...prachtig die kleuren.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gekocht. Helemaal leuk als de prijzen dan ook nog leuk zijn.

    groetjes en een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie dat ik alweer een reactie plaats na mn vriendin Martine...en dat terwijl we toch 125 km uit elkaar wonen!!Maar wat een gave blog heb je!!En die spulletjes die je gekocht hebt...Super!!
    Fijne avond verder,groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is glas toch altijd prachtig, ik kan me voorstellen dat je er zo nog meer van koopt, bij mij is dat ook iedere keer weer het geval, ik kan niet voorbij glas lopen zonder het op z'n minst in mijn handen te hebben gehad/ of gekocht...

    Fijne vakantie, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verzameling spullen, wat kan je hier van genieten hè?
    Kwam via via op je blog terecht, leuk!
    Een heel fijn weekend,

    Hartelijke groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijke verzameling zo ooohh die stolpen helemaal mij ding ....en die spuitflessen ...geniet er maar lekker van lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen