dinsdag 29 november 2011

Griep....

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend nog heerlijk aan het veranderen en schoonmaken in huis en nu geveld door een (griep?) virus. M'n longen branden in m'n lijf, m'n spieren protesteren bij elke beweging die ik maak en m'n hoofd bonst en gonst dat het een lieve lust is. Oke, genoeg zielig gedaan, nu weer even leuk doen.

Zondag heerlijk bezig geweest met het restylen van een aantal hoekjes in de woonkamer.
Het kastje had ik al eens eerder laten zien. Het is een oud keukenkastje wat eigenlijk hoort te hangen. Het stond gewoon op de grond. Toen ik laatst echter op de rommelmarkt was vond ik 4 oude bolpootjes. Deze heb ik wit geschilderd en onder het kastje geschroefd. Nu is 'ie helemaal goed!





Ook ben ik nog even creatief geweest...
 Ik heb van ijzerdraad en oude kralen deze sterren gemaakt:









Dus je ziet het, naast het griepvirus waart hier ook het kerst-virus rond!

Liefs, Peet



11 opmerkingen:

  1. Allereerst,..BETERSCHAP natuurlijk !!!
    Ook ik kwam niet helemaal topfit van bed vanochtend...bahh maar de paracetamol doet het wel redelijk...tijd van het jaar hé.
    De sterren zijn superleuk geworden !!! dus...alle kettingen slopen,haha..

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kastje is op deze manier inderdaad helemaal af! Wat een leuk idee om op deze manier je oude kralen een tweede leven te geven ;)

    Beterschap! Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kastje is wel heel mooi geworden Petra..ook heel mooi gestyled trouwens...En je hartjes van kralen vind ik wel een top-idee net even iets anders...leuk hoor...Van harte beterschap en doe lekker rustig aan meid...Een lieve groet.....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!En je kastje is super zo!!
    Beterschap!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig !!!....Liefs van mij..........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kastje is geweldig!!! En die sterren...wat een leuk idee. Je kunt beter last hebben van een kerstvirus dan van een griepvirus. Beterschap Petra!!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die bolpoten, alsof ze er voor gemaakt zijn, gaaf kastje zeg. Beterschap met je griepvirus, ruil hem maar snel in tegen het kerstvirus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Naamgenoot!!

    Ik kom via via bij je lang, ik ga je volgen hoor!
    Je hebt prachtige sterren gemaakt!!

    Ik ga lekker even bij je rond neuzen!!
    Beterschap
    lieve groet peet
    ps ik heb een leuke give away , doe je ook mee??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Petra ik kom even rond neuzen ,en wat ziet het er hier leuk uit !
    Leuk die bolpootjes onder je kastje ,en je zelf gemaakte kralen sterren echt gaaf !
    Ik kom zeker vaker even een kijkje nemen ok!
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is dat kastje leuk zeg! En die sterren super mooi gemaakt!

    Heel veel beterschap, hoop dat je snel weer opknapt.

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er allemaal heel leuk uit vooral die sterrennnn ...wens je veel sterkte ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen