dinsdag 22 november 2011

Nieuwe aankopen

Hallo allemaal.

Afgelopen zaterdag heerlijk aan het struinen geweest op de rommelmarkt!
Samen met m'n vriendin de hele ochtend op stap geweest.
Het was heel gezellig, veel gelachen.
En er was zoveel moois...

Dit is o.a. wat ik kocht:


Mooi serviesgoed:



Een oude kristallen vakjes-schaal (de prentjes had ik al):



Twee hele oude metalen fotolijstjes, eentje met stander, eentje zonder maar met mooi prentje:






Na de rommelmarkt zijn we nog naar "De Tuinkamer" in Hoogezand geweest.
Wat een prachtige spullen, heb mijn ogen uitgekeken en natuurlijk ook nog iets gekocht:


Een klein rekje voor panne-deksels.
(Heel erg mooi met kleine bordjes of schaaltjes er in....
Laat ik jullie zo gauw mogelijk zien.)

Ik heb zoveel inspiratie opgedaan bij De Tuinkamer, dat ik al twee dagen bezig ben met het restylen van mijn kamer(naast de "gewone"dagelijkse bezigheden).
Ook daarvan binnenkort foto's.

Iedereen nog een hele fijne avond.
Liefs, Peet

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk he lekker struinen op de rommelmarkt, ik geniet daar ook altijd zó van!
    Hele leuke dingen heb je gevonden!

    Fijne avond, groetjes Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat he als je zoveel inspiratie opdoet? Ik heb dat zelf ook van een winkel waar ik afgelopen vrijdag was samen met een vriendin. Het was een heel gezellig dagje. Dat zijn de leuke dingen van het leven, ik noem het de kers op de taart.

    een fijne avond, groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,
    Wat heb je hele mooie aankopen gedaan Petra. Ik vind die pannendeksel-rekje trouwens super leuk.
    Ben nog nooit bij de Tuinkamer geweest maar er wel al veel over gehoord....Ik ga daar zeker ook eens kijken en om de afstand hoef ik het niet te laten toch !!!!
    Lieve groet en een fijne avond....Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een boel leuks weer....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan je genieten van zulke aankopen he=Vind t erg mooi!!Vooral die fotolijstjes.Geniet er maar van en succes met t restylen...ook zoiets waar je tot in je tenen van kan genieten!!
    Fijne dag en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig rekje voor pannen-deksels.
    Heerlijk decoratie item!
    Super als je zoveel inspiratie opdoet en dan in beweging komt om te restylen.
    Ben benieuwd;-) naar de restyle resultaten.
    Fijne dag!

    Hartelijke groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks leuker dan lekker struinen op de rommelmarkt :-). leuke dingen heb je gekocht!

    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Petra, wat een mooie vonsten
    vooral het dekselrek en de lijstjes vind ik Super!

    Geniet van je mooie aanwinsten
    en nog bedankt voor je leuke berichte op mijn letterkaartpost

    Groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen