donderdag 29 december 2011

2012


Wil iedereen alvast bedanken voor de lieve en leuke reacties 
die ik van jullie heb mogen ontvangen 
gedurende het afgelopen jaar.

Ook in het nieuwe jaar 
heet ik jullie van harte welkom op mijn blog,
als volger, regelmatige bezoek(st)er of toevallige passant.

Het jaar 2011 was voor ons als gezin
niet zo'n geweldig jaar...

Een min of meer noodgedwongen verhuizing
waarbij we een fijn thuis op een geweldige plek,
moesten inruilen voor een huis op een, 
voor ons lichaam gezondere,
maar voor onze geest
zeer ongezonde
plek....

Ik hoop dan ook dat we in de (nabije) toekomst 
opnieuw een fijn huis zullen vinden 
waar we ons samen opnieuw 
thuis zullen voelen.



Veel liefs, Peet.

13 opmerkingen:

  1. Jij ook heel veel geluk en gezondheid toegewenst voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je volgen. Voor het nieuwe jaar wens ik jullie veel geluk en gezondheid en wie weet een thuis op een geweldige plek!

    Groetjes, Nancy

    http://www.madammikmak.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet lieverd van een heerlijk nieuw jaar !!!....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jullie een goed en gezond 2012 !
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Petra...Ik geniet altijd van je prachtige blog en van je altijd lieve en hartelijke reacties op mijn site en wil je daar dan ook hartelijk voor bedanken...Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor jou en je gezin !!!!!!
    Lieve groet.....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jullie ook een fijne jaarwisseling...heerlijk dit jaar te hebben genoten van je mooie blog ... een fijn en gezond 2012 gewenst ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor je leuke reactie op mijn blog....
    Zo ontdek ik je nu net......wat gezellig bij je..
    Ken het verhaal niet van je verhuizing maar ik hoop natuurlijk dat je snel je thuis vindt...
    Misschien op een andere plek of misschien toch waar jullie nu wonen.....
    Gelukkig nieuw jaar.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een goed uiteinde en een heel fijn en gezond 2012!

    Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave foto en wat naar van je huis,ik zou mij ook erg rot voelen als ik hier weg zou moeten,ik wens je een fijn Oud en Nieuw en al het goede voor in 2012,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een gelukkig nieuwjaar en een fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. happy new year en een mooi 2012 toegewenst.
    wat een leuke/gezellige blog,we hebben ons meteen aangemeld als volger,..gr van ons,Andre en Inka

    BeantwoordenVerwijderen