maandag 26 december 2011

Rommelmarkt op tweede kerstdag

Vanmiddag even naar de rommelmarkt in het dorp geweest. 
Lekker in m'n eentje rondgelummeld.
Geen speciaal doel voor ogen.
Gewoon even genieten van alle spulletjes die zijn uitgestald, opgestapeld, neergegooid.

Totdat mijn oog viel op een prachtige schaal in een oudroze tint......
Wat moet 'ie kosten?
"Het is een Boch.....doe maar 2 euro."
Yes!





Vervolgens een verzameling kleine spulletjes tegengekomen: alles €2,- per stuk.
Een geweldige stapel blikjes in prachtige oude kleuren verzameld.



Dat wordt mijn inspiratie voor het nieuwe jaar!
Na Kerst en Oud en Nieuw ga ik kleurtjes toevoegen aan mijn interieur. 

Vind die oude pastelkleurtjes zooooooo mooi.

Zo, nu het gourmetten gaan voorbereiden.
Het is tenslotte Tweede Kerstdag!

Liefs, Peet.

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi!!Zeker die twee blikjes op de onderste foto's!Geweldige aanwinsten!Ik hou niet zo van kleur,maar deel je mening dat die oude,versleten kleurtjes prachtig zijn in je interieur!!Lijkt me een goed voornemen voor 2012!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk.. lummel je gewoon een beetje rond en dan kom je zulke schatten tegen... is dat genieten of niet.. Fijne avond verder nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave vondsten,ik wens je nog een fijne 2e kerstavond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inspiratie , ben nu al benieuwd naar de foto's van je interieur met meer kleur...

    Bedankt nog voor je reactie op mijn blog, bij deze wil ik jou ook persoonlijk nog even een heel fijn nieuw jaar wensen met veel mooie momenten.

    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen