vrijdag 27 januari 2012

blogplekje




Vandaag wil ik jullie laten zien waar ik mijn berichtjes maak.
Dit oude bureautje staat in de woonkamer.



Het was oorspronkelijk zwart, is al eens helemaal kaal gemaakt en nu grijs.
Eigenlijk moet hij nog een keer gelakt worden, maar ja dit doe ik het liefst buiten en dat gaat nu dus even niet gebeuren...
De oude slotplaatjes zijn er van af gehaald voor het schilderen.
Erop staan deze kandelaar, pas gekocht bij Linibrocante en een oud toastrekje met een mooie oude kaart...




En deze oude stolp met muziekpapier.
Ernaast nog twee kleine lichtjes.

Ik vind het een heerlijk plekje om te zitten....

En vanaf mijn blogplekje wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend!
 
Liefs, Peet.

10 opmerkingen:

  1. Een heerlijk plekje lijkt me; heel leuk hoor dat bureautje. Geniet ervan.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanaf je volgende blogs kan ik een voorstelling maken waar ze gemaakt zijn.
    Een mooi plekje met leuke dingen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een heel gezellig computerhoekje Petra!!
    Groetjes en heel fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien vanaf welk gezellig plekje jij je blogs schrijft! Mooi de stolp met muziekpapier eronder.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er gezellig uit! en die stolp vind ik ook zo mooi! Leuk om op je blog te neuzen!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, 'k kan me zo voorstellen dat je daar graag zit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk daar komen nu die heerlijke berichten van je vandaan......
    Een heerlijk inspirerend hoekje.

    Fijn weekend

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk burootje!!
    Fijnplekje is dat, ik zit gewoon in het kantoor, maar jou burootje is veel leuker.
    En ik zie wel dat jij je huis ook niet te overvol hebt staan, precies genoeg met mooie spulletjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuek plekje ,en een leuke blog,ik ga je alvast volgen ,ik ga nu nog even kijken op je verkoopblog ,want ik zie dat je die ook hebt ?
    Groetejs !Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk plekje geworden en ja die kleur he ....helemaal de mijnen hahahah.....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen