zaterdag 21 januari 2012

Dilemma....




Houden of wegdoen?

Ben de afgelopen twee dagen heerlijk een het opruimen geweest.
Alle dozen met spullen en prullen uit het berghok op zolder gehaald, waar ze bij de verhuizing in grote getale zijn gedropt. En wat er dan allemaal tevoorschijn komt...

Maar ja, dan sta je al gauw voor het volgende dilemma:
Houden of wegdoen?



 Vind ze toch wel erg mooi deze oude gemberpotten...

 En wat denk je van dit oude spiegeltje?

 En ja, dit kannetje kleurt wel erg mooi bij de potten...
Dus toch maar houden?
Ach, ik laat het de komende dagen gewoon maar even staan.
Fijn weekend allemaal!

16 opmerkingen:

  1. Niet wegdoen!!Krijg je vast spijt van.Ik ken dat!
    Fijn weekend en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet wegdoen......als je ze nu mooi vind???...ga je ze toch niet wegdoen????...geniet er maar lekker van...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, zeker niet wegdoen, krijg je spijt van!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wil je het toch wegdoen; ik houd me aanbevolen voor het spiegeltje.
    Fijne dag.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet wegdoen hoor, zo mooi die kleuren.
    Maar moeilijk is het wel als je aan het opruimen bent, war laat je alles wat even niet in het huis staat:)))
    Denk rustig na:))

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij twijfel NIET wegdoen. Anders krijg je spijt......
    Groetjes en fijne avond,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat je op wil ruimen, maar zulke mooie spulletjes moet je altijd bewaren!! Kan je elke keer weer leuke andere hoekjes mee maken! Groetjes en nog een fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha...ja ik ben ook aan het rommelen en dan denk ik deze mag weg...en dan begin ik weer te twijfelen...dus staat het nu weer op een ander plekje, zolang er twijfel is niet wegdoen...

    Fijn weekend
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is kiezen toch lastig..... {soms:-)}
    Wanneer je nu twijfelt en ze neerzet, zou ik zeggen niet doen!
    Het kleurt mooi zo bij elkaar.
    Fijne zondag!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ik houdt meestal alles,kan niets weg doen,want maak soms nieuwe hoekjes en kijk dan in mijn vooraadhokje,dus ik zeg houden haha,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je nu al twijfelt kun je het beter niet wegdoen. Dan krijg je misschien spijt. Net zoals ik nu een beetje spijt heb dat ik toch die mooie grijze pot niet bij je hebt gekocht! Dus ik zou zeggen, wegdoen kan altijd nog.
    Fijne avond.

    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Petra bedankt voor lieve berichtje op mijn blog .Wat is het toch lastig hé om spullentjes weg te doen ,maar als je twijfelt moet je het zeker niet doen, ze zijn te mooi !
    Lieve gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij twijfel niet doen ;) Je gemberpotten vind ik wel erg mooi!

    Alvast een fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. houden ... je zou er later spijt van hebben! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen