vrijdag 13 januari 2012

It's all in details

Leuke challenge!


Ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan, maar nu ben ik ook van de partij!

Hieronder een collage van enkele details van mooie hoekjes in mijn woonkamer.


Sobere kleuren: wit, grijs, zwart, naturellen.
Deze kleuren heb ik al jaren in mijn interieur.
Toch heb ik de laatste tijd steeds meer behoefte aan kleur.
Dus wie weet, binnenkort ook nog een collage met wat meer  kleurrijke details.......

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs, Peet. 

10 opmerkingen:

  1. Een mooie collage, Petra. Leuke challenge he?
    Wat let je om een beetje kleur in je interieur te brengen? Beetje voorzichtig beginnen...

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,

    Een mooie collage heb je gemaakt. Wat maken jullie toch allemaal prachtige foto's. Ik ben benieuwd naar hoe je wat meer kleur in je interieur toevoegt.
    Bedankt voor je mailtje. Ik had het andere mailtje inderdaad niet gekregen. Het verbaast me niet dat je hem al hebt verkocht. Hij is ook supermooi. Als ik bij je in de buurt had gewoond, had hij al bij mij gestaan.

    Groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK HOU VAN WIT EN DONKER MAAR OOK VAN KLEUR!
    KLEUR MAAKT ME VROLIJK!

    FIJN WEEKEND,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie detailfoto`s en wat een leuke challenge,wij hebben er gisteren ook meegedaan,het was ontzettend leuk om mee te mogen doen,..fijn weekend,...gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige details en heel erg mooi vind ik die sobere kleuren.
    Ik heb mijn details net op mijn blog gezet, heel leukom te doen.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooie collage heb je gemaakt, van mooie detailfoto's! Leuk dat je meedoet!
    groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super...ben ook dol op deze kleuren...en heb dit natuurlijk ook thuis....heerlijk rustgevend.....
    Maar idd...in het voorjaar, alhoewel zo ver is het nog niet....nu ja beetje al voor mijn gevoel......dan houd ik ook wel van pastels.
    Dus wie weet ...........
    fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan deze collage ....altijd leuk vind ik die detail foto's.

    En wat heeft je dochter een prachtige kleur haar!

    Fijn weekend , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie collage....en we houden blijkbaar van dezelfde kleuren en materialen :)
    En inderdaad, een beetje kleur is ook leuk, maar dat kan dan ook als je basis wat rustiger is...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is inderdaad een erg leuke challenge die Renny deze keer heeft bedacht en ik vind jouw bijdrage ook erg mooi!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen