maandag 30 januari 2012

Kniertje


Afgelopen zaterdag ben ik weer eens naar de vlooienmarkt in het dorp geweest.
Lekker in mijn eentje rondgelopen en natuurlijk niet met lege handen thuisgekomen.
Als eerste zag ik deze oude prent:


 Het is een afbeelding van "Kniertje" uit "Op hoop van zegen".
De afbeelding vond ik mooi (nostalgie), de lijst vond ik mooi, maar vooral de kleuren....

Het volgende wat ik tegenkwam waren deze 3 oude kommetjes, al weer was het de kleur die me aantrok.




Vervolgens zag ik nog deze kandelaar, mooie vorm en leuk prijsje, dus ook die ging mee.


Zo samen levert het weer een leuk hoekje op, toch?


Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee!

Tot slot nog even deze mooie tulpen, gekregen van mijn broer en zijn vriendin:


En ook daar ben ik heel blij mee!



Liefs, Peet.

 

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je meegenomen.
    Dat roze is zooo lief.
    Dat soort lijstjes vind ik altijd erg mooi.
    Bedankt voor je berichtje.
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke aankopen zeg dat lijstje is erg leuk...wat lief van je broer...fijne week ,,,lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roze kommetjes,leuk !!!
    En daarbij de tulpen,heerlijk voorjaar, uhhh, voorjaar waar ?? najaaa we doen net alsof toch lekker binnen hé.
    Geniet ervan Peet.

    grtjsss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je prachtige spullen gescoord.En die kommetjes zo mooi, roze een van mijn lievelingskleuren

    Liefs Pieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen heb je meegenomen. Die roze kommetjes vind ik heel leuk. En een kandelaartje, daar heb ik soms ook een tic van. Alltijd leuk.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je mooie dingen verzameld, leuk om dan toch weer iets te vinden wat bij je past, je mooie tulpen maken het helemaal mooi als afsluiter...prachtige bos hoor.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vondsten! Vooral het blakertje vind ik helemaal super. Een vrolijk boeket, toch een beetje voorjaar...

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spullen gescoord
    En de tulpen een lente boeket
    Maar niet als je naar buiten kijkt.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi lijstje...en je blakertje...prachtig!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je weer goed geslaagd Petra. Ik ben zondag in Eelde geweest. Ik heb helemaal niets gekocht. Van te voren ben ik altijd zoveel van plan en dan is het zover en dan is het net of ik te geremd ben om iets te kopen. Zo raar. En ik had er toch zo'n zin in, want ik was al zolang niet meer geweest. Ga jij elke zaterdag heen?
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk dat je volger van mijn blog bent geworden! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt mooie spulletjes gevonden. En zo te zien heb jij ook weer zin in de lente. Ik zeker, dan zijn er tenminste ook weer meer rommelmarktjes om af te struinen. Dat mis ik echt. Groetjes, Elian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie spullen !
    heerlijk he die markten :)
    liefs roxy

    BeantwoordenVerwijderen