donderdag 12 januari 2012

Verjaardag

Allereerst: bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige bericht!
De felicitaties zijn in dank aanvaard.



We hebben een rustig dagje gehad, de scooter hadden we zaterdags ervoor al opgehaald.
 Manlief moest gewoon de hele dag werken en zoonlief zat de hele dag op school.
Dochterlief zelf gaat niet (meer) naar school, vanwege gezondheidsproblemen de afgelopen twee jaar. Zij gaat binnenkort haar Havo-opleiding afmaken via thuisstudie.
Dus hadden we de hele dag voor ons samen!



Na een gezamenlijke brunch en het uitpakken van nog wat kleine kadootjes, zijn we gezellig met z'n tweetjes de stad ingegaan. We hebben heerlijk gewinkeld.




Thuisgekomen was het tijd voor taart. Manlief en zoon waren er inmiddels ook.
's Avonds op verzoek van de jarige taco's gegeten.

Lieverd, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!

Liefs, Peet.

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie de verjaardag op zo'n leuke manier gevierd hebben. Je hebt een mooie dochter, ze lijkt op je! Wat jammer dat ze al zulke gezondheidsproblemen heeft. Ik wens jullie er sterkte mee.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien was het een hel leuke verjaardag en ze boft dat ze vrij was op die dag..lekker genieten als je 18 bent.
    Succes voor haar als ze haar studie weer oppakt!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig samen naar de stad is al een cadeautje op zich. Vind ik ook zo leuk met mijn dochter!!!
    Groetjes en heel fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat het zo kan....genieten is belangrijk......liefs van mij...fijn weekend...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van deze momenten samen met je dochter,het is toch je kleine
    meisje,voor je het weet zijn ze zo de deur uit.

    Groetjes,Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad en ja een dagje samen met je dochter naar de stad en ik weet haast wel zeker dat het de stad is waar ik ook graag even heen ga samen met mijn dochter is alleen al een feestje toch !!!!
    Fijn weekend en een lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best wel lekker om zo af en toe eens een dagje samen te hebben. Heeft ze al op haar nieuwe scooter gereden?
    Ik had laatst aangegeven belangstelling voor je "inmaakpot" te hebben, maar ik denk dat er qua verzendkosten nogal wat bijkomt vanwege het gewicht. De pot lijkt mij zwaarder dan 1o kg en dan vind ik de verzendkosten eigenlijk teveel. Wil je mij dat laten weten.
    Alvast een fijn weekend en bedankt.

    Groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen