maandag 13 februari 2012

Avondstemming...

Vanmorgen aan het schuiven geweest in de woonkamer.

Ik had even zin in iets anders en moest toch schoonmaken, dus......

Vanavond wat kaarsjes aangestoken en lekker onderuit voor de tv.

Totdat ik eens even goed om me heen keek.

Ik vond het er heel gezellig uitzien en wilde dit even met jullie delen.







 De kwaliteit van de foto's laat nogal te wensen over, maar ik denk dat het wel aardig de sfeer weergeeft.






Tot slot wil ik jullie morgen allemaal een fijne Valentijnsdag wensen!

 Liefs, Peet.


10 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal met je eens, super gezellig zo dat sfeertje.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HET IS HEERLIJK GEZELLIG BIJ JOU!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kun je daar dan vanb genieten he? Het ziet er gezellig uit!
    Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit !!!///

    Happy Valentine's day....♥.. ♥... ♥....Love Ria......♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er inderdaad gezellig uit! Mooi hoekje voor de computer en de grote hoge stolp vind ik prachtig.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig heb je het Petra! En als je dan ook nog net hebt schoongemaakt, telt dat altijd extra, vind ik zelf.
    Leuk om te zien waar je werkt met je laptop.
    Fijne Valentijnsdag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Peet.
    Ik heb je een Award gegeven
    Hoop dat je het leuk vindt
    Kijk even op mijn blog

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel gezellig sfeertje geniet er maar van.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig ziet het er allemaal uit!

    Fijne woensdag!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Petra,

    Ik dacht dat ik je al volgde, maar krijg je berichtjes niet in mijn lijst. Dus ben je weer gaan volgen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen