woensdag 29 februari 2012

Fleur en kleur op woensdag

Ook ik wil graag meedoen met de challenge van Veronique!

Vandaag heb ik de hele kamer "omgegooid".
Allerlei nieuwe hoekjes zijn er ontstaan, waarvan onderstaand hoekje helemaal bij toeval.
Ik moest even een paar spulletjes ergens veilig neerzetten terwijl ik aan het schuiven was met meubilair. Later zag ik dat de combinatie van deze spulletjes wel erg leuk was...



Morgen zal ik nog wat meer foto's plaatsen ....

Iedereen nog een fijne avond!

Liefs, Peet. 

P.S.: Hebben jullie ook last van al die pop-up-reclamedingen die je om de oren vliegen als je met je muis over de onderstreepte/gekleurde woorden in de diverse blog-berichtjes gaat?
Ik dacht eerst dat mensen daar zelf voor gekozen hadden, maar zag net dat ook in mijn berichtje dit soort dingen zitten.... weet iemand hoe je dat kunt voorkomen?

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zachte kleurtjes en wat een mooi hoekje heb je weer gemaakt.
    Tot nu toe geen problemen met het blog. Wel hier en daar gelezen dat er verschillende problemen zijn. Misschien moet toch de woordeverificatie weer aan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief zo die kleurtjes, mooi!

    geen last tot hiertoe met pop-ups enz...

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is dat hé nieuwe hoekjes maken.
    Ik vind dat je dan meteen weer ziet wat voor spullen je allemaal in huis hebt.
    Fijne dag,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!!Ik heb gelukkig geen last van pop-ups ed.Geen idee waar dat aan kan liggen.
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk he heb je ook last van lente kriebels hahahah dan ga ik ook hoekjes maken ...ik heb nog nergens last van .....ben benieuwd naar je andere foto's ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen