donderdag 23 februari 2012

Laatste aanwinst





Mijn laatste aanwinst vond ik vorig weekend op de  wekelijkse vlooienmarkt hier in het dorp.

Het stond op een tafeltje tussen heel veel emaille kannen en potjes.

Er op stond ook een bordje met daarop: alle emaille halve prijs.

Het prijsje dat op dit kannetje stond deed me vermoeden dat dat de nieuwe prijs was.

Maar nee, daar ging nog weer de helft vanaf.

Uiteindelijk, na aftrek van nog weer 50 cent, kreeg ik het kannetje mee voor slechts €2,00.

Ik voelde me bijna schuldig..... 


Liefs, Peet

 

6 opmerkingen:

  1. Goh,dat is een mooie nieuwe aanwinst en dat voor €2,00,fantastisch,toch,.....fijne middag verders,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukkie !! nou ja zo goedkoop !! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom zo even bij je binnenwapperen wat een leuke blog heb je zeg!
    Schattig dat blauw! Ik ga je volgen hoor!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige aanwinst en dat voor zo weinig; echt genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die kleur he, die kleur is zo mooi! Tja, en als ze dat voor zo weinig laten gaan, heb jij toch een mazzeltje. Misschien heeft het wel jaren in de kast gestaan, want hij ziet er nog heel mooi uit.
    Ik wou dat er bij ons wat meer van dat soort markjes waren.
    Geniet er van, Petra!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een koopje...en toch van genieten hoor! Ik kwam vanmiddag ook heel blij bij de kringloop vandaan, vind het altijd weer leuk om er iets te scoren!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen