zondag 5 februari 2012

Winter

Toch nog een horror-winter?

Tja, met temperaturen van 18 graden vorst, eergisternacht en 15 graden vorst afgelopen nacht begint het er wel op te lijken....
Maar wat ziet alles er mooi uit, en wat brengt het ook een hoop gezelligheid met zich mee!

Niet alleen binnen, met kaarsjes aan en warme plaids, maar ook buiten.

Op de ijsbaan:
Op het meer:


 Mijn dochter en ik hebben dan ook een heerlijke wandeling gemaakt gistermiddag.
Al was het best wel koud, toch was het prachtig om te fotograferen.



 We hebben dan ook genoten!

Hoop dat jullie ook een fijn weekend hebben (gehad)!

Liefs, Peet.

 

9 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk he?? wel koud hoor......brrrr......liefs fijne zondag...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op alle blogs zie je de winter, zo mooi en koud..ja, maar het hoort erbij en als ik iedereen massaal op de schaats zie denk ik, welke kou???

    Geniet ervan, je foto's zijn prachtig...

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker hebben wij genoten. Gisteren lekker een eind gewandeld met mijn vader, oudste en Sam. Heerlijk vind ik het met dit weer. En mooi foto's maken he.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'T is toch gweldig dit weer en de sneeuw !!
    Strnge vorst en het is tenminste geen blubberbende zoals vaak in dit landje.
    Van mij mag het nog wel een weekje ofzo Elfstedentocht zou ook best leuk zijn toch(zit er niet in denk ik)

    grtjssss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het mooi he, heerlijk om plaatjes van te schieten! Fijne avond verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè om zo buiten in de kou te genieten van al het moois!

    Fijne week! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb wel genoten, ben er op uit geweest met de camera, heerlijk gelopen door de sneeuw.
    En iedereen is vrolijk aan het sleeen, glijden, schaatsen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk he ...leuke foto's ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig je foto's, hier is geen meer om te schaatsen...das wel jammer...vond ik ook altijd zo leuk.
    Onze buurman schaatst op een plas in de weide, een klein plasje maar die heeft plezier ;-)) misschien toch maar is kijken of ik schaatsen vind..?

    Maar het is idd heel erg koud brrrr...nuja, van het wandelen blijf je lekker warm.

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen