donderdag 1 maart 2012

Malware/virus!!!!!

Tja, de problemen die ik in het vorige berichtje beschreef, komen door een soort van virus.

We hebben alle virus-scanners er al op losgelaten, maar hij laat zich niet vangen!

Ook op het internet wordt er gezegd dat het zeer moeilijk te verwijderen is.

Dus is mijn laptop nu bij de dokter (mijn man).

Alle belangrijke dingen zijn inmiddels veilig gesteld, dus hij kan helemaal los gaan!

Dat is hem wel toevertrouwd hoor, waarschijnlijk is mijn laptop morgen weer helemaal gezond.

Vandaar slechts 1 foto van mijn "nieuwe woonkamer", morgen volgen er meer......



Liefs, Peet.

8 opmerkingen:

  1. Wat balen van je laptop,maar lees dat het in goeie handen is,wat een gezellig sfeertje,lief het kransje aan je deur,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Computeren is geweldig (bloggen in ieder geval!), maar virussen.... grrrr....!!!! Succes! Enne... dit hoekje smaakt naar meer!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eeeww wat erg, een virus, je moet trouwens wel blij zijn dat je man ook virussen dokter is!! Wij moeten dan altijd naar een ander..
    Ik vind trouwens die stolp met de gekleurde kommetjes er onder erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap met de computer en je hoekje is erg mooi geworden.
    Zaterdag weer naar de rommelmarkt? Alvast een fijn weekend
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ROMMELMARKT ! Wat een goed idee. Enne, ben helemaal niet verslaafd ofzo hoor.....

      Verwijderen
  5. Vervelend, zo'n virus in je computer. Gelukkig kan je man er mee overweg. Ik moet zoiets altijd wegbrengen.
    Maar je hoekje ziet er mooi uit!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je nieuwe hoekje is erg leuk geworden! Bedankt voor je felicitatie! Morgen beginnen we met breken...als eerste wordt de woonkamer aangepakt!
    Fijn weekend liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend, maar gelukkig wordt er aan gewerkt. Mooie kast!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen