vrijdag 30 maart 2012

Nieuwe aankopen dl. 2


Zoals beloofd, nog wat nieuwe aankopen:

 Bij De Oranjerie kocht ik deze puddingvorm.
Hij is nieuw, maar ik vond het kleurtje zo mooi.










In Vries, kocht ik nog deze pot.
Ik vulde hem met de lavendel die ik afgelopen zomer oogstte.

 


In de Kringloopwinkel vond ik dit oude emaillen dienblad, alweer in zo'n mooi kleurtje.




En dan vond ik ook nog deze:



Alles heeft inmiddels een plekje gekregen in huis.
Ik ben er superblij mee....

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs, Peet.
 

13 opmerkingen:

  1. Hele mooie spulletjes heb je gekocht en het kleurtje van de puddingvorm vind ik ook schitterend!

    Fijn weekend
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie puddingvorm, je zou toch denken dat het een oudje is.
    Prachtige kleuren ook van je dienblad...je bent helemaal in voorjaarssfeer!!!

    Fijn weekend,
    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vondsten Petra. Dat haasje vind ik heel leuk. En het zijn ook allemaal die mooie zeegroene kleurtjes. Ja, daar kun je blij van worden.
    Geniet ervan!

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Prachtig hoor! Vooral dat dienblad vind ik top, die had ik ook niet laten liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat zeg dat haasje ik heb een lieveheerbeestje vorm in de zelfde groene kleur ze blijven blikvangers!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankopen heb je gedaan. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Het wordt al mooi vrolijk in jouw huis met al die kleurtjes.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk hoor...en ja inderdaad mooie kleur !!!...liefs fijn weekend van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor, die zinken gaasstolp heb ik ook! Ik moet ook maar eens naar die Oranjerie! Fijn weekend en geniet van alle mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie spulletjes...en ik dacht dat ik al erg was ☺ ☺
    Maar je pudding haasje is erg mooi, prachtige kleur heeft het..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig deze lieve zoete kleurtjes.....zo helemaal voorjaar.
    Vind je verzameling blikjes ook zo mooi.....

    Vraag me nog steeds af wat voor mooie winkel er in Vries zit...;)

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige aankopen Peet en heel leuk mee gedecoreerd. Ik zag dat jij ook zo'n leuk glas in lood raam hebt, staat zo gezellig hè? Groetjes en nog een goed weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie aankopen, heerlijk lentekleurtje!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie aankopen heb je gedaan in frisse voorjaarstinten; geniet ervan!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen