maandag 19 maart 2012

Pasen

Ja, eindelijk zon!!!!!

Aangestoken door al jullie mooie paas-posten ben ik vanmiddag ook bezig geweest met paas-decoraties.

Ik heb een aantal takken in een mooie blauwe glazen pot gezet en behangen met houten paaseitjes; 



 Ook wat takken op tafel gezet, in mijn mooie emaille kan:



En nog een aantal (zelfgemaakte) eieren onder een stolp gelegd:



 


 En wat dacht je van dit kunstwerk (ahum), ingelijst en al:


Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!

Liefs, Peet.


 

11 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal Peet...vind je blauwe pot zo mooi !!! zit er ook een deksel bij ???...liefs zonnige week van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk nu.....ook pasen bij je thuis.........zo gezellig.
    Vind je zelfgemaakte eieren echt prachtig. Heb je ze geschilderd of zo?

    Pasen kan beginnen!

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk sfeertje. Je eigengemaakte eieren zijn inderdaad erg leuk. En ook je kunstwerkje. Heel subtiel.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent heel kunstzinnig bezig geweest. Je eieren geven een heel vrolijke sfeer.
    En die turquoise pot vind ik mooi, echt een aparte variatie op de transparante potten.

    Fijne zonnige week,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent al aardig in de paas sfeer .

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel gezellig uit allemaal, nu ik je takken zie wil ik ook takken zetten...morgen ga ik is door onze tuin struinen ;-)

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi...je bent niet door mij aangestoken. Ik doe denk ik niks met pasen. Al vind ik je stolp geweldig met die eitjes!!!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk. Sfeertje. Dat krijg je he van al die bloggen hihihih geniet er lekker van fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er gezellig uit Petra. Zo'n soort vaas die jij hebt heb ik in het groen met magnoliatakken erin. Ik vind het rekje met de kleine flesjes op de vensterbank te leuk! En je emaille kan is prachtig. Zoiets zoek ik ook nog.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk de paastakken, en de stolp is gewoonweg prachtig! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klaar voor de pasen! Wat een prachtige stolp.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen