zaterdag 3 maart 2012

Woonkamer deel 2

Zoals beloofd vandaag verder met de woonkamer.

Eerst het eetgedeelte:



Er naast staat het witte kastje:



 Op de vensterbank:



Dan rechts mijn werkhoekje:


En op het midden van de lange wand:



En dit is momenteel mijn meest favoriete hoekje in de woonkamer:









Zo, nu ben ik rond...

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje te nemen in mijn woonkamer.

Morgen ga ik wat leuke paas- en lente frutsels een plekje geven en daarna wil ik onze slaapkamer onder handen gaan nemen, want eerlijk gezegd is dat nogal een saai en ongezellig vertrek.

Liefs, Peet.


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke huiskamer heb je. Heel gezellig, kan me goed voorstellen dat je er trots op bent. Ken het fenomeen van de slaapkamer, totaal niet naar mijn zin, maja, we hebben nu eenmaal niet de loterij gewonnen :S. Veel succes morgen met het paas- en lentespul. Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke/sfeervolle/gezellige woonkamer,super mooi.Witte servieskastje is echt een plaatje ga meteen eventjes naar je vorige post kijken,...fijne avond/zondag,xXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je huiskamer ziet er gezellig uit, met veel gezellige hoekjes, gevuld met mooie spulletjes. Succes met je paas- en lentefrutsels en de slaapkamer.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, je woont prachtig Petra....
    Ben helemaal verliefd op je spiegel.
    Fijne zondag, Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gezellig en sfeervol hoor!Mooie hoekjes heb je gecreéerd!Succes met je paasfrutsels...vind ik toch wat lastiger dan kerst. gek is dat misschien...kerst kan ik niet genoeg van krijgen qua decoratie en met psen heb ik dat veel minder...maar en paar leuke liggen hier ook wel klaar! groeten en succes ermee!Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een gezellig huiskamer, Petra, met veel leuke hoekjes. En die stolpen met die kommetjes vind ik erg mooi. Evenals het tafeltje en de spiegel waar ze bij staan.

    Fijne zondag en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke hoekjes heb je in je huis Peet, en wat veel ook. Mooi hoor. Zo'n aardappelmand heb ik ook. En volgens mij heb ik het al eerder gezegd, maar stiekem ben ik een beetje verliefd op je roze kommetjes.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige hoekjes heb je zeg! Ik denk dat je dat met je slaapkamer ook vast wel gaat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gezellige hoekjes heb je gemaakt! Mooie combinaties heb je gemaakt zeg! Het rek met borden is een plaatje! Ik heb genoten hoor van je rondleiding in de kamer
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Petra,
    Prachtig vind ik je woonkamer zeg !!!!Een hele mooie stijle heb je en het ziet er ook heel sfeervol uit !!!!!!Eigenlijk vind ik alles heel mooi maar je werkhoekje is wel echt een plaatje om te zien...Nog bedankt trouwens voor je lieve reactie op mijn site !!!!
    Lieve groetjes....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, ik zag dat je al ene paar keer bij mij een ractie hebt achterlaten, dus ik voel me al bijna schuldig dat ik niet vaak bij jou langskom, maar dat komt omdat ik je niet kan volgen. Het aanmelden als volger bij jou gaat heel lastig. Weet jij hoe dat kan?
    Leuk om bij je binnen te kijken, je hebt erg mooie spullen in huis staan. Dat bureautje, het witte kastje en dat vogelkooitje op je eettafel, so sweet...

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjolein,
      Voel je niet schuldig hoor!!!!
      Ik weet niet waarom je je moeilijk kunt aanmelden als volger van mijn blog. Heb het zelf net nog even geprobeerd via "aanmelden" onder het blokje met de foto's van mijn volgers. Het werkte prima.

      Verwijderen