zondag 29 april 2012

Blauw

Hallo allemaal!

Gisteren was de laatste overdekte rommelmarkt bij ons in het dorp.
Tijdens de lente en zomer is er een "stop".

Al een paar weekeinden kwam ik er niet aan toe om heen te gaan, dus gisteren was mijn voorlopig laatste kans.

En die heb ik gegrepen!

Het was erg rustig, maar er was genoeg moois te vinden.

Ik vond er o.a. deze blauwe bordjes. 
De kleur deed me smelten.
Thuisgekomen ben ik meteen gaan rommelen, en dit was het resultaat:


 


 



 



Ik ben heel erg blij met dit nieuwe sfeerhoekje.

Mijn andere aankopen laat ik jullie in een volgend berichtje zien.

Liefs, Peet.




  

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi !!!!...eh...waar hebben we de kaarssen vandaan ???...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uit mijn voorraadkast.... Ik heb in de loop der jaren een behoorlijke verzameling kaarsen aangelegd. Ze branden bij mij weinig omdat dochter en ik daar vaak benauwd van worden. Ik weet niet meer zeker waar ik ze gekocht heb, volgens mij bij de Hema.
      Liefs, Peet.

      Verwijderen
  2. Nog meer.....? Ben benieuwd. Wat een leuke blauwe bordjes....en je blikjes ook zo mooi. Zo heb je een heerlijk blauw sfeer hoekje.
    En hoe leuk om daar deze zomer buiten op te eten.

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat helemaal voor deze kleur. Je hebt er een heel mooi hoekje van gemaakt! Ik vind het ook een mooie lente/zomer kleur.
    Fijne dag gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur hoor, en gezellig hoekje zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die kleuren zo bij elkaar en helemaal in! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi hoekje.
    Helemaal mijn ding die kleurtjes dus genieten voor mij.Fijne dag morgen.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een frisse voorjaarskleur die zorgt voor een mooi nieuwe hoekje. Ben benieuwd naar wat je nog meer hebt gekocht...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen