woensdag 25 april 2012

Fleur en kleur op woensdag



Gisteren ben ik na het avondeten nog even met mijn dochter naar de Ikea geweest. We wonen er slechts 10 minuutjes met de auto vandaan, dus hadden we tijd genoeg om even rustig rond te lopen en te kijken. 

Natuurlijk kwam ik ook niet met lege handen thuis.....
Ik nam deze foto en een doosje roze kaarsen mee.



 





Ik denk dat dit de hoofdkleuren in onze slaapkamer gaan worden:
zwart, wit en roze.



Dit is voor deze week tevens mijn bijdrage aan "Fleur en kleur op Woensdag".


Liefs, Peet.

13 opmerkingen:

  1. Heeeeee....mijn dochter heeft hetzelfde schilderij. Heb ik ook bij mijn fleur en kleur blogje staan. Met een lijst van de kringloop.......
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi heerlijk he ikea om de hoek toen ik in Utrecht woonde had ik dat ook ...nu in Friesland is dat wel anders ,maar ja kan niet alles hebben he hahahah ben toevallig zaterdag geweest naat ikea heb roze plaids gekocht passen wel mooi bij je kaarsen voor maar 7,95 ...ben benieuwd hoe je slaapkamer gaat worden ......Fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto is leuk! En zo wordt je slaapkamer vast leuk!
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op 10 minuten van Ikea... altijd leuk om daar een bezoekje te brengen! Je bent thuisgekomen met mooie spullen, dat wordt een sfeervolle slaapkamer.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is niet gek zo dicht bij de Ikea wonen...heel verleidelijk lijkt me ook ;)
    Mooie kleur rose is dit......oh mooie combi voor je slaapkamer zo.
    Ben benieuwd.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht in eerste instantie dat je in Parijs zat...☺
    Leuke combi, zwart en roze, ben benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Paris, mooi!
    Mooie kleur combi voor de slaapkamer.

    fijne dag!!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!!Laat je ons t eindresultaat zien?
    Lieve groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren combinatie,ben benieuwd naar de foto`s van je slaapkamer als je zover bent,die van ons is nog zo saai haha,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleur je kaarsen......ben benieuwd hoor...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie combinatie hoor! Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk dat je daar zo dichtbij woont. Wij komen er bijna nooit, want het is een uur rijden. Als we gaan, maken we er echt een dagje uit van. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de Ikea zo'n beetje bij je om de hoek, wat leuk! wij moeten er bijna een uur voor rijden en daardoor komt het er niet zo vaak van, toch mag ik daar graag even lekker rondstruinen!

    fijn weekend,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen