donderdag 12 april 2012

Het Koetshuis in Vries

Gisteren ben ik met mijn dochter naar Het Koetshuis in Vries geweest.

Ik vertelde haar van de enorme verzameling uiltjes die hij in zijn winkeltje heeft uitgestald. En zij is gek op uiltjes....

Daar gekomen keek ze haar ogen uit en had al snel een handvol stenen uiltjes en een mooie oude briefopener met een uiltje uitgezocht.

Toen gingen we de hoek om en daar stond ie.....
DE STOEL.

Mijn dochter huist op de zolderkamer en heeft een behoorlijke ruimte tot haar beschikking. 

Naast een tweepersoonsbed, een grote vitrinekast, een ladenkast voor haar kleding en een groot bureau was er nog ruimte genoeg voor een lekker tweezits bankje of een mooie stoel. 

Naar die laatste waren we al vaak op zoek geweest. 
Maar ze waren of te nieuw, of te oud, of te duur......

Maar deze was perfect!

En hij zat ook nog lekker.
Voor een heeeeel zacht prijsje mocht hij mee.

Eerst stond hij even bij mij in de woonkamer en toen was ik ook op slag verliefd. 






Zien jullie mijn dochter glunderend in de spiegel?

 
Wat zou hij het hier ook goed hebben gedaan.

Maar ach, hij staat inmiddels boven op zolder en lijkt ook daar helemaal op z'n plek.


Voor mijzelf nam ik deze twee vaasjes mee.







Ook mooi toch?

En nu ga ik eens even lekker tutten in huis. 
De paasspullen zijn inmiddels opgeborgen en de lege plekken moeten worden opgevuld (goed excuus toch?).

Liefs, Peet.

11 opmerkingen:

  1. Ik vind de vaasjes prachtig !!...fijne dag liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige stoel hoor ...en je vaasjes ook heel mooi kleurtje beetje oud roze zit te denken om die kleur toe te voegen in me woonkamer heb al niet zoveel kleur hahahahaha geen dus hahhahaha oke ga jij maar lekker rommelen in huis zie wel wat voor hoekjes je gemaakt heb fijne week nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je eindelijk een betaalbare stoel voor je dochter hebt gescoord!
    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Túúrlijk, heel goed excuus! Wat een gave stoel, misschien mag je 'em af en toe eens lenen (als je héél lief kijkt)? En die vaasjes zijn echt superlief, mooi kleurtje!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeteltje met een mooie kleur blauw, had hier ook best gepast...je vaasjes zijn ook heel lief!!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fantastische stoel en wat een mooie kleur blauw. Ja, tegen zoiets moet je aanlopen.
    Je vaasjes zijn superlief, zo mooi met de bewerking en dan het kleurtje roze!
    En ik hoop dat je even lekker kunt tutten.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stoel idd.....en je vaasjes zijn ook super leuk.
    Maar vind je kommetjes onder de stolp ook geweldig.
    Wat kun je dan heerlijk genieten niet van weer een nieuw hoekje...

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stoel
    En de vaasjes zijn ook super schattig

    FIJN WEEKEND,,,,,

    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stoel! Ja hij staat beneden zeker leuk, maar fijn dat je dochter er zo blij mee is. De vaasjes hebben een mooie zachte kleur, mooie vondsten! Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je dochter zo blij is met haar nieuwe stoel!
    En je vaasjes zijn leukerdjes zeg!
    Heel vervelend dat getut in huis, ik voel met je mee ;-))
    Fijn weekend,
    lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig om er samen op uit te gaan en dan (toch nog onverwachts) een prachtige stoel vinden!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen