vrijdag 13 april 2012

Nieuwe hoekjes...

Zoals gezegd in mijn vorige berichtje,
ben ik lekker even aan het tutten geweest.





























De kaartjes komen van het Kruidvat (€1,29 per setje van 8).
Ik vind ze qua kleur erg mooi passen bij de rest.



En dan wil ik graag nog jullie hulp inroepen!
Wij, man, vrouw, dochter van 18 en zoon van 14, zijn op zoek naar een leuke vakantie-bestemming in Frankrijk. Wij zoeken rust, landelijke omgeving en water (om in te zwemmen) in de buurt.
We willen graag twee weken doorbrengen in een huis(je), van alle gemakken voorzien. We hoeven geen luxe, maar wel een schone omgeving vanwege diverse allergieën van dochterlief.
Wie heeft tips?
Ze zijn van harte welkom!
Je kunt me mailen of hier een reactie achterlaten.


Wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Liefs, Peet.

10 opmerkingen:

  1. Gezellige hoekjes heb je gemaakt zeg!
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk eens op de site van Stichting Vrije recreatie (je moet wel even lid worden.... 10 euro of zo). daarop vind je vaak leuke adresjes en niet zo druk en heel goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt heel mooi getut, Petra. Prachtige hoekjes, mooi op kleur.
    Ik ga ook maar eens voor die kaarten kijken, ze zijn heel leuk.
    Ik ben niet bekend in Frankrijk, ik kan je niet helpen.

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hadden 2 jaar geleden een heerlijk huisje in Balazuc aan de Ardeche, een wandeling en je was aan de rivier, even via internet zoeken, je bent nog op tijd om te boeken er zal zeker nog wel wat vrij zijn...ik weet niet meer hoe die website heette, jammer....

    Heerlijk sfeerplaatjes heb je gemaakt!

    Fijn weekend
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk hoekje, zo komen de vaasjes leuk uit! Leuke kaarten van de kruitvat, mooi getint! Het hart heb ik ook, zo leuk om mee te decoreren. Fijn weekend, groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,
    prachtig zijn je foto's en de kleurtjes zo bij elkaar vind ik heel mooi.....wij gaan al heel wat jaren naar het mooie Frankrijk; eerst huizen gehuurd en later jaren met de caravan...die hebben wij vorig jaar verkocht en we gaan nu weer huisjes huren in Frankrijk...meestal via een plattelandsorganisatie die van particulieren de huizen in de verhuur hebben....je kunt gewoon op google "Gite de France" opzoeken en dan kun je een gite (een ander woord voor vakantiehuis) in elk departement zoeken....wij hebben daar goede ervaringen mee; maar... je moet wel met minimaal drie sterren (aren) nemen anders is het wel heel erg base....Heel veel succes ermee.
    lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er weer gezellig uit bij je! Lekker hè, zo tutten in huis. Je hebt trouwens schattige blikjes onder de stolp staan.
    Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om lekker in huis te rommelen en gezellige hoekjes te maken! Je stolp blijf ik geweldig vinden.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige hoekjes heb je gemaakt,helaas geen tips voor een vakantie,maar dat komt vast wel goed,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk om zo lekker te rommelen in huis.. een beetje veranderen hier en daar.. genieten!!

    en Frankrijktips.. ik ben verslingerd aan dat land, vind zoveel streken mooi, maar de Provence staat denk ik wel bovenaan mijn lijstje!

    fijn weekend!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen