maandag 16 april 2012

Roze en rozen






Vandaag roze post.

 Na lange tijd voornamelijk wit en aarde-tinten in huis te hebben gehad ben ik de laatste tijd steeds op zoek naar kleur.

 Vooral oude pasteltinten in roze en blauw vind ik prachtig.

 Ik probeer steeds een evenwicht te vinden tussen stoer, sober en lief, vrolijk.

 Vandaag ga ik echter even helemaal op de romantische toer....






 



























  
Zoetjes hè?

Ik wens iedereen een goed begin van deze nieuwe week.

Liefs, Peet.

12 opmerkingen:

  1. prachtig Peet ook ik ga roze toevoegen alleen moet nog even gaan zoeken hahaha wil graag een oude zinken roze waterkan zie hem al helemaal staan met fluitenkruid die staan hier zo zat nu alleen die kan nog hahahah heerlijk sfeertje zo zoals je al zeg lekker stoer,sober ,zoet ..... mooi ,geniet ervan ik geniet met je mee fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief!! hier ook roze roosjes en precies dezelfde spiegel als bij jou, wat leuk! mooie ranonkels!!

    fijne week,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor al dat roze...ben ik gek op...fijne week liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roze of mooi blauw, 2 van mijn favoriete kleuren...mooie foto's!

    Fijne week
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat roze hartstikke mooi. Ik ben tegenwoordig ook helemaal gek van roze. Terwijl het hier eigenlijk niet echt past. Wij hebben erg druk behang en dat wil ik graag nog eens veranderen. Zucht...
    Krijtverf lijkt me zo leuk op de muren, maar dat heb ik eigenlijk alleen nog maar in de bladen gezien, wil het zo graag eens in het echie zien.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om af en toe een andere kleur toe te voegen. Je stolpen blijf ik echt geweldig vinden.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het staat zo gezellig met het roze, wanneer de basis licht is, is het zo leuk om af en toe een kleurtje toe te voegen.! De stolp met spoelkommen vind ik mooi! Fijne week, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt de balans gevonden hoor! Het staat echt onwijs mooi zo met die roze accentjes! Vind het zo jammer dat het in mijn woonkamer helemaal niet tot z'n recht komt (anders was het wel roze geweest hoor!). Geeft een lekker fris lentegevoel!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het mooi hoor, deze kleuren roze erin! het geeft mooi accent. En je hebt zo'n prachtige stolp, dat is echt zucht...

    Fijne week en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind t prachtig dat roze!!Geniet ervan!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat roze geeft echt een lente-gevoel en ik denk dat we dat allemaal nodig hebben. Als het niet buiten kan, dan maar binnen met al die mooie kleurtjes. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kommetjes zo mooi bij elkaar! Mooi hoor!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen