maandag 30 april 2012

Vrijmarkt


 Koninginnedag 2012

 

Wat was het een schitterende dag vandaag.

Eindelijk weer eens zonder jas, met blote armen, buiten lopen.

Heerlijk rondstruinen, op zoek naar leuks.
 
Ik heb me goed ingehouden, bij elke eventuele aankoop dacht ik bij mezelf: wat kan ik er mee, waar zet ik het neer?

Zo kwam ik thuis met de volgende spulletjes:



 Twee boekjes van Beatrix Potter voor mijn dochter.



 Een prachtig oud ladekastje met roze bloemetjes-stof bekleed.



 Twee grote, oude strooiers.



 Een stander om flessen in te laten uitlekken (heel handig!).
 
 


 En een prachtige oude vierkante doos bekleed met lieve bloemetjesstof in mooie pastelkleurtjes.






 Ik ben er zelf heel erg blij mee.

Ik heb een heerlijke dag gehad, ik hoop jullie ook.

Liefs, Peet.



11 opmerkingen:

  1. ooh de boekjes wat leuk! Ik ben er gek op! en je dozen zijn ook mooi zeg!
    Knap hoor dat je je zo in kan houden! (zou wat van je kunnen leren) hihi
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed geslaagd!!!
    en knap dat je je kan inhouden aahha dat kon ik helaas nie.
    fijne week
    liefs roxy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik heb me niet al te veel ingehouden maar wel heerlijke koopjes gedaan! Maar het is goed om je af te vragen of je er wat mee kunt anders staat het ook zo weer vol! Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Wij hebben lekker gefietst dit jaar dus ik kwam niet eens in de verleiding om dan ook maar wat te kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die strooiers!!En ook de bloemetjesdozen vind ik super!Ik heb me goed in kunnen houden, want ik moest werken!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebet mooie aankopen gedaan, Petra! Die strooiers en die dozen!
    Geef ze een mooi plekje, dat verdienen ze!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om op een vrije zonnige dag te speuren naar brocante! De oude strooiers vind ik erg mooi.
    Wij hebben het ganse weekend geklust samen met mijn ouders en vooral veel plezier gemaakt en gelachen...

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja wat was het een heerlijke Koninginnedag! Heerlijk om op zoek te gaan naar brocante items op de vrijmarkt.
    Fijn dat jij genoten hebt en blij bent met je vondsten, geniet ervan!

    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful!

    Greetings from Poland✿ܓ
    Magdalena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige vondsten peet go wat heb jij je in gehouden zeg hahahahah wat goed ....nee begrijp je wel ik heb dat ook hoor op den duur ga je dat doen ....ik kocht die twee vazen voor de raam op sokkels , een stolp , en een aap jaaa een aap hahahaha ....fijn weekend vast lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vondsten, vooral de strooiers vind ik geweldig!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen