maandag 21 mei 2012

Aanvulling webwinkel



Lieve lezers,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige post!

De eerste bestelling is de deur uit (bedankt Monique) en hopelijk volgen er nog heel veel meer.

Vandaag buiten foto's gemaakt van de aanvulling van deze week.

Vanavond en morgen wordt de winkel dan ook aangevuld....

Hierbij alvast een voorproefje.




 Genieten jullie trouwens ook zo van het mooie weer?
 Hier is gisteren en vandaag geen spatje regen gevallen, maar dat was elders in het land geloof ik toch wel anders.... Dochterlief heeft gisteravond zeker een uur lang vanuit de tuin van een vriend naar een onweersbui zo'n 60 km verderop zitten kijken. Was heel bijzonder om te zien. Ze was overigens erg blij dat het niet onze kant op kwam, want ze is als de dood voor onweer....

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond.

Liefs, Peet.
 

9 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de eerste bestelling al hebt mogen verzenden, toch een speciaal moment na de start van je webwinkel!

    Hier heeft het gisteravond flink geregend, met onweer! Voor de tuin was dat na die warmte wel weer even lekker!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je winkel!! Ziet er goed uit!!
    Succes!!
    Lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte! Is de champagne al op......?
    Anders drink ik graag een glaasje met je mee ;)
    Gelukkig idd....geen onweer hier......

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Petra dat je al een eerste bestelling hebt mogen krijgen en ik weet zeker dat er nog veel meer zullen volgen...ik hou het ook goed in de gaten hoor, want het ziet er héél mooi uit je webwinkel... EN je weet maar nooit.....Nou wij hadden precies hetzelfde weer als jullie..Ha.ha.in ik weet zeker vandaag ook...

    Nog een fijne avond en groetjes...ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het eerste begin is er en als de kop eraf is....
    Ik houd het in de gaten.
    Veel plezier met het winkelwerk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Peet...ik wens je heel veel succes met je webwinkel...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo wat leuk voor je!! er volgen er vast veel meer.
    Fijne week en veel plezier met je winkel.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Na een zonnig dagje bleef het hier gisteravond helaas ook niet droog enne leuk dat er al 'loop' in je webwinkeltje zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een bijzonder moment je eerste bestelling! Je hebt leuk spullen in de webwinkel staan, dus er gaan er vast snel meer volgen.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen