woensdag 30 mei 2012

Fleur en kleur?


Op het moment heb ik weinig tijd en zin om te bloggen.
Het lukt even niet.
Mijn zusje is twee weken geleden geopereerd aan borstkanker.
Nu blijkt dat er ook uitzaaiingen zijn en moet ze voor een tweede keer geopereerd worden.
Eergisteren ben ik met haar naar de Spoedeisende hulp geweest omdat de huid rondom de wond heel donker verkleurde. Het blijkt dat de huid afsterft..... 
Gisteren ben ik weer met haar naar het ziekenhuis geweest en is ze opgenomen.
Waarschijnlijk wordt ze deze week nog weer geopereerd, waarbij het de vraag is of de borstimplantaat kan blijven zitten.
Zoveel onzekerheden, verdriet, boosheid.....
Ik probeer er zoveel mogelijk voor haar te zijn. Ze is alleenstaand, dus wil ik haar zoveel mogelijk steunen.
Deze bloemetjes zijn dan ook voor haar:




 
 Liefs, Peet.

21 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte Petra, ook voor je zusje natuurlijk. Fijn dat jij er zo bent om haar te steunen. En het bloggen, ach dat kan best eventjes op een laag pitje toch. Er zijn momenteel belangrijkere dingen. Ik brand een kaarsje voor jullie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die k..teziekte blijft maar om zich heengrijpen. Ik kan me je boosheid heel goed voorstellen hoor. Zit er zelf ook midden in.
    En boosheid en machteloosheid vind ik zelf hele moeilijke emoties om mee om te gaan.
    Ik wens jou, je zusje en iedereen om jullie heen heel veel sterkte toe! Ik ga (positief) aan jullie denken.
    En natuurlijk geheel begrijpelijk dat het bloggen nu even niet lukt. Komt wel weer.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan het gevoel heb het allemaal mee gemaakt van dichtbij wens jou en je zus heeel veeel sterkte dikke knufffff lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg er kippenvel van, wat verdrietig ook dat er uitzaaiingen zijn gevonden. Ik wens je zus en iedereen om haar heen - dus jou ook - heel veel sterkte toe! Ik snap heel goed dat er op dit moment even niet zoveel inspiratie is om te bloggen!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wat een naar nieuws,ik vind het zo erg voor jou en je zus,ik wens jullie beide heel veel sterkte en kracht toe,doe rustig aan,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet ik nog te tikken dat je bloemetje voor haar heel lief is en prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hai Petra,
    Meid wat een verdriet! hou jullie taai hoor! heel veel sterkte!
    liefs Yolanda en voor jullie samen een hele dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Peet,
    Wát een afschuwelijk iets....wens jullie heel veel sterkte en hopen op het beste !!!
    Dikke knuffel en lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra, wat verdrietig en akelig allemaal ik wens jullie heel veel sterkte met alles.

    Lieve groet marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh lieverd.....wat een verdriet....maar wat super dat juist JIJ haar zus bent......Jij bent er voor haar een kanjer ben je.....zo lief dat je haar zo steunt. En ze zal je dus nodig hebben......neem je tijd
    dit is het belangrijkste in het leven......
    Ik denk aan je/ jullie.
    Sterkte en heel veel liefs
    Knuf voor je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat erg zeg !!...tjee...fijn dat jij haar zus bent en haar zo steunt.....ik wens je heel veel sterkte......voor jullie allebei.....zo moeilijk ditte....knuffel van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat erg..een vervelende tijd voor jullie,hopelijk komt alles goed... veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat verdrietig Petra, en wat een moeilijke tijd gaan jullie tegemoet.
    Ik wens jullie heel veel sterkte en fijn dat je je zus wilt ondersteunen.
    Dikke knuffel!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte, ik heb 8 jaar geleden ook met deze k_ziekte te maken gehad.

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik weet niet wat te zeggen.
    Helaas heb ik hetzelfde meegemaakt, maar ben wel genezen.
    Deze tijd is het moeilijkst alle onzekerheid.
    Zeker als er complicaties zijn.
    Ik wens jullie beide heel veel kracht.
    De liefde voor jullie als zussen is bijzonder.
    En dat mooie boeketje is heel lief.
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och meid wat erg. Ik kan het met Annette delen... een zware tijd. Sterkte en blijf positief met je zus! Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heftig nieuws!
    Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie in deze moeilijke tijd...

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja als het zo dichtbij komt, is dat heel erg. Ik hoop dat alles goedkomt met haar! Sterkte Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje Peet dat is vreselijk. Hopelijk kan haar borstimplantaat blijven zitten. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe en een knuffel voor je zusje.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat triest om dit te horen Peet.....hopen dat het goed komt met haar.....fijn dat jij er voor haar bent....ik wens jullie veel stekte!!!!
      Met lieve groetjes,
      Silvia

      Verwijderen
  20. Wat een verdrietig nieuws; ik wens jou en je zus heel veel sterkte toe! Fijn dat je er voor haar bent en haar kunt steunen in deze moeilijke periode.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen