donderdag 10 mei 2012

Opgelucht....





De afgelopen weken maakte ik me best wel zorgen.
Zorgen om mijn gezondheid.
Nou ben ik al niet het toonbeeld van hollands welvaren met mijn luchtweg en longprobleempjes.
Maar daar ben ik zo langzamerhand wel aan gewend.
Nee, na een afwezigheid van 6 maanden kwam mijn menstruatie zo'n 7 weken geleden opeens weer op gang, om vervolgens ook niet meer te stoppen.
Reden om een en ander eens nader te laten onderzoeken in het ziekenhuis.
Ondertussen een 10-daagse hormoon kuur gehad, wat de zaak nog wat meer kracht bijzette.
Inmiddels veroorzaakt dit complete watervallen, stroomversnellingen en wild stromende bergbeken.
Maar volgens de gynaecologe is er niets ernstigs aan de hand en heb ik gewoon een beetje pech..
Er zit niks dat er niet hoort.
Integendeel, dacht ik eindelijk van het fenomeen eisprong en alles wat daarmee te maken heeft verlost te zijn, blijkt er nog het een en ander aan kiemmateriaal aanwezig te zijn.
"Maar, gelukkig is de kans dat u op uw leeftijd nog zwanger raakt wel erg klein..."
En daar kun je het dan weer mee doen.


Liefs, Peet.

8 opmerkingen:

  1. Waaah wat een geknoei zeg! hormonen je moest ze op marktplaats kunnen zetten!! Hopelijk gaat het snel weer beter.
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stress!.
    Gelukkig is alles goed, maar ondertussen zit je er maar mooi mee.
    Veel sterkte en hopelijk trekken 'ze' zich weer snel terug.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech zeg, ja de overgang gaat soms grillige wegen. En we moeten het er mee doen. Maar ik ben bang dat je de hormonen op Marktplaats niet kwijtraakt!
    Veel sterkte!

    Liefs van Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat er niets ernstigs aan de hand is, maar verveldend blijven de klachten natuurlijk wel; sterkte!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend nou toch.....naar hoor.....sterkte met alles meis....liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, gelukkig maar...want op zo'n kuikentje zit je vast niet meer te wachten!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er ook een beetje mee aan, al heb ik zulke dingen gelukkig nog niet gehad, maar ik ben 44 dus.... Dan hebben de mannen het toch maar een stuk makkelijker hahaha. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das niet leuk....nog even doorbijten en je bent er van af..
    Da's toch duidelijk het begin van de overgang volgens mij.
    En dat is helemaal niet erg hoor, ik was met mijn 45 jaar overal vanaf..en blij toe.
    Sterkte, je voelt je onzeker naatuurlijk.Volhouden hoor, ben maar blij dat er tenminste niks ergs zit, da's weer fijn dat je dat in iedergeval al weet...

    BeantwoordenVerwijderen