vrijdag 11 mei 2012

Schoon schip




Tijd om schoon schip te maken!
Met een nogal moeilijke tijd achter me, maar met de zomer in het vooruitzicht is het tijd om de bezem erdoor te halen. Zowel door mijn hoofd als door mijn huis.

Ik ben begonnen in de keuken. 
Na de verhuizing was daar eigenlijk nog niks weer gebeurd, afgezien van het noodzakelijke schoonmaakwerk..

Hoog tijd dus om een en ander eens wat beter te bekijken.
Dingen weg te halen, toe te voegen en op te frissen.

Ik ben begonnen aan de ene kant, binnenkort volgt de kant met de spoelbak en het gasfornuis.

 

















Heerlijk toch, al die frisse kleurtjes?

Liefs, Peet.

16 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk al die mooie spulletjes bij jou in de keuken zeg! Jij kunt weer blij achter het fornuis ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een opgeruimd huis zorgt voor een opgeruimd hoofd ;)! Dit ziet er goed uit hoor!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer gezellig en kleurrijk uit,en de rest komt ook vast wel goed.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo op z'n tijd is het goed om de bezem er letterlijk door te halen, geeft rust en ruimte ook in je hoofd, heerlijk!

    fijn weekend,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo fris en kleurig! super gezellig in jou keuken!
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig zo, met Pip, in je keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Peet,
    Vind je blog heel gezellig,dus bij deze ga ik je volgen !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel gezellig uit! Is altijd wel een klus de keuken doen maar geeft ook wel weer lekker gevoel als het er zo gezellig uitziet.
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het geweldig,gezellig en super bij je in de keuken,fijn weekend,lieve groet Musje,hopelijk breken er betere tijden aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er weer gezellig uit Petra! Lekker is dat he, af en toe de (verander)bezem er door!
    Ik hoop dat je snel weer lekker opknapt!
    En een fijne moederdag gewenst met veel Zon!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig al die kleurtjes, maar doe je wel een beetje rustig aan? Fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij een gezellige keuken met heel veel mooie spullen zoals het bordenrek! Ik hoop dat je de nare periode af kunt sluiten en met een goed gevoel weer op kunt naar de toekomst.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alles ziet er fris en fleurig uit in je keuken!

    Heel fijn weekend gewenst
    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er ook opgeruimd uit en dat is altijd een goed gevoel! Hoop dat je je wat beter voelt! Groetjes, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal gezellig......oh ik kom bij je thee drinken ;)
    Die kopjes zo leuk!
    Heerlijk hè als je dan weer een stukje hebt gedaan....krijg je energie van......
    Ben benieuwd naar de volgende beelden.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooo dat ziet er weer heel gezellig uit. Geniet er maar van.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen