woensdag 6 juni 2012

Fleur en kleur op woensdag

Deze week ben ik ook weer van de partij!

Ik wil jullie nog heel erg bedanken voor alle lieve reacties die ik kreeg naar aanleiding van mijn post over mijn zusje.We houden de moed er in en ze gaat er voor, ondanks alle tegenslagen.
 Zelf ben ik er niet zo'n voorstander van om mijn hele hebben en houden op mijn blog tentoon te spreiden,
ik heb tenslotte een woonblog, maar soms wordt het wel eens even te veel.
En dan is het fijn om te weten dat er ook nog andere mensen in deze wereld zijn die echt met je meeleven en je een hart onder de riem steken als je het even nodig hebt.

Maar nu mijn bijdrage.

Deze roze serviesdelen zijn mijn nieuwste aanwinsten.
De roze schaal had ik al, maar nu vond ik laatst 6 kommetjes in exact dezelfde roze kleur.



 En via Picasa-webalbums kwam ik terecht bij Corrie van 
"De Zoete Inval".
Zij bood op Marktplaats deze  mooie sauskom te koop aan. 
Voor een klein bedragje mocht ik hem van haar overnemen.
Ook deze heeft dezelfde kleur.
 

 Dit mooie label kreeg ik er bij.



En ook dit lieve hartje zat in het pakketje. Deze hangt nu aan de witte kast in de kamer.
 

 Bedankt Lieve Corrie!

Tot slot deze heerlijk geurend lavendel.
Deze staat nu nog binnen, maar als het weer warmer en droger wordt gaat 'ie naar buiten.




Tot zover mijn bijdrage aan Fleur en kleur op woensdag.
Voor meer Fleur en kleur ga je naar

 Liefs, Peet.

11 opmerkingen:

  1. door het stofhappen bij onze zoon heb ik wat posten van je gemist.. heb net gelezen dat je zus borstkanker heeft.. wat een schrik.. ik heb het zelf ooit ook aan den lijve ondervonden.. ik wens jullie veel sterkte en beterschap!!

    wat een mooie nieuwe aanwinsten en wat heeft Corrie er een lief pakketje van gemaakt!
    ik hoop dat de lavendel snel naar buiten kan, ik snak naar zomerweer!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf zet ik ook niet zo snel privé zaken op mijn blog, maar met al die narigheid rond je zus zou ik dat denk ik ook gedaan hebben hoor. Het komt dan zó dicht bij en speelt dan zo'n grote rol in je leven...dan draait het niet meer alleen om huis en tuin! Gelukkig maar dat het medeleven je goed heeft gedaan!

    Wat een mooie aankopen heb je gedaan, het past allemaal zo mooi bij elkaar!

    Ik wens je nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je roze serviesgoed vind ik fantastisch, heb er ook een schaaltje van!
    Sterkte met je zusje...

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur rose en prachtig je lavendel !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat je het op dit moment moeilijk hebt. Het is ook niet niks. Ik heb afgelopen week af en toe aan je gedacht.
    Ik wens je heel veel sterkte, ook voor je zusje!

    Je roze servies is mooi, is echt jou kleurtje. En wat leuk dat je er nog weer nieuwe items bij kunt vinden.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst wil ik je veel sterkte wensen voor jou en je zus in de strijd tegen borstkanker. Heb (helaas) op de zelfde plek gestaan alleen was het mijn moeder en net op het moment dat ik mijn baby nog borstvoeding gaf. Een hele dubbele tijd geweest. Maar mijn moeder en ook ik zijn er sterker uit terug gekomen.

    Je servies is prachtig een hele mooie kleur roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je de sauskom kon overnemen...ha ik voel hier een nieuwe mooie verzameling......;)
    Echt een lief kleurtje.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het zo'n mooie kleur dat roze. Jij hebt ook lood in je ramen, heb ik dat goed? Wat leuk. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte met je zus.
    Leuk om zo langzamerhand een servies bij elkaar te sparen en lavendel ruikt zo heerlijk.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte met je zus, ik weet hoe het voelt. Ik heb zelf baarmoederhalskanker gehad.
    Leuk dat je zo langzamerhand een heel servies verzamelt.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms is het ook wel eens fijn om even je hart te luchten en iets van je af te schrijven... Een mooie aankoop heb je gedaan en ik hoop dat je lavendel snel kan gaan genieten van zon en warmte!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen