zaterdag 30 juni 2012

Nieuwe profielfoto.


Toen ik begon met bloggen had ik nog halflang gekleurd (meestal blond) haar.
Maar sinds anderhalf jaar heb ik het superkort en sinds de laatste knipbeurt, waarbij de laatste restjes blond verdwenen, helemaal grijs.
Veel mensen denken dat ik er nu een kleurtje in heb.... 
Maar nee dus, op m'n achttiende al kreeg ik mijn eerste grijze haren en nu, 30 jaar later, heb ik er eindelijk vrede mee (hihi).

Tijd dus voor een nieuwe profielfoto!
Geen close-up, maar een foto genomen op Terschelling.
Dit ben ik, ten voeten uit dus.


Liefs, Peet.

17 opmerkingen:

  1. Ooh, wat leuk, nu zien we jou ook in beeld, precies zoals je bent!
    Had er net ook een soort post aan gewijd en ook mijn profielfoto heb ik aangepast. Hoezo toeval? ;-)
    Maar wat je zegt: ik vind grijs haar bij sommigen heel mooi staan, maar dan moeten ze gewoon echt helemaal grijs zijn. Just like you. En ik vind het stoer! Mooi...!

    Fijn weekend, liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Peet,nou meid leuk hoor !!!
    Ook bij mij schijnen de grijstintjes her en der door het blond,............als de zon er op schijnt lijken ze net zilver,... maar of ik er nu vrede mee heb...naaaa eerlijk...nee niet echt, hahahaa
    Maar mijn kapster vind het zo mooi dit blond gemeleerd dat ze het niet wil kleuren,...heb ik dat.
    Ik heb het afglopen dinsdag laten milimeteren dus het is echt SUPERkort nu n da,s dan best lekker zo in de zomer hé.
    Je hebt een stoer kapsle nu hoor en het staat je geweldig.

    Fijn weekend nog Peet.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat grijs staat bij jou best lekker stoer, niks meer aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super stoer zeg niets mis mee hoor ziet er goed uit en je was lekker in de buurt om de hoek kan je wel zeggen .....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie een sterke en beetje stoere vrouw die geniet van een strandwandeling... zit ik een beetje in de buurt? Staat je goed hoor dat kapsel en kleuren is in jouw geval helemaal niet meer nodig. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het mooi Petra! En mooi grijs is niet lelijk, dus niets aan doen. Ik ben ook al helemaal grijs met een kort koppie.
    Leuk om je in beeld te zien!
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou kijk nou wat leuk je foto.....en je haar vind ik superrr mooi van kleur hoor.....liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet er geweldig uit! lekker vlot en hip en ik zie niet dat het grijs is...hoe kan dat? Leuk om te zien wie er achter het blog zit! Fijn weekend! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je goed het korte grijze haar.
    Ik ben net volger geworden leuke blog heb je.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie nu dat het engeltje boven aan je site
    de zelfde is als mijn logo.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op mijn negentiende kwam mijn eerste grijze haar tevoorschijn en ik ben nu helemaal wit of grijs...hoe je het noemen wil. Maar ik heb mijn hele leven nog nooit kort haar gehad, draag het nu half lang op de schouders met een donker kleurtje erin. Elke vier weken de uitgroei doen want dan is er weer een landingsbaan voor vliegtuigen aanwezig hihi!

    Ik vind dit jou super goed staan hoor en het is bovendien veel makkelijker zo! Leuk om jou in het echie te zien!

    Fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto hoor. En dat kapsel staat perfect bij je. Lekker vlot. En eigenlijk valt het helemaal niet op dat het grijs is. Leuk dat je jezelf laat zien aan ons. Fijne zondag!
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuke foto en het staat je goed hoor het korte grijze haar !Zelf heb ik het ook jaren geverft en sinds 5jaar ben ik er mee gestopt nu lekker kort en net als jij grijs !
    Fijne zondag !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke foto !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat kortere haar staat je geweldig. Leuke foto Petra!!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto Petra, het korte haar vind ik heel leuk staan en grijs is toch ook een kleur. Ene het spreekwoord is gekken grijzen niet!!Hi Hi.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie nieuwe foto en wat een superleuk kapsel, ik houd wel van een pittig, kort koppie...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen