zondag 8 juli 2012

Allerlei



Hallo allemaal.

Gisteren prachtig weer, maar vandaag regende het pijpenstelen!

Ik ben vanmiddag nog even met mijn dochter naar een markt in de buurt geweest.
Maar het weer was zo slecht dat de meeste koopwaar schuil ging onder dekzeilen.
Zo jammer....

Toch een paar leuke aankopen gedaan voor de webwinkel.
Waaronder deze 4-vaks schaal van Villeroy en Boch.


 Ook heb ik foto´s gemaakt van een deel van mijn spoelkommen-verzameling.
En ook deze bied ik te koop aan in mijn webwinkel.


Nog een weekje te gaan en dan beginnen ook hier de schoolvakanties.
Ook mijn man heeft dan vakantie.
Ik ben op dit moment druk bezig met kijken naar een leuke (en betaalbare) camping in Frankrijk.
Want we zijn er wel echt even aan toe om weg te gaan.
Even de boel de boel laten en bijtanken.....
Het bagagewagentje is inmiddels ook aangeschaft, dus kunnen we zo weg.
Als iemand nog een leuke aanrader (camping) heeft, hoor ik het graag.

Ik wens iedereen een fijne week!

Liefs, Peet.

10 opmerkingen:

  1. Aux Paradis des Campeurs aan de Cote d' Azur !!! hartstikke leuk en je zit gelijk aan het strand dus duik je zo de Middelandse zee in Peet !! hoe klinkt dat dan.... ;-)
    Wij gaan ook dus als jij nu ook komt wordt het helemaal leuk !!

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkt heerlijk.... Ga meteen kijken op internet.

      Verwijderen
  2. Nu zijn we samen de trotse bezitter van de 4-vakschaal van Burgerland....wat is die mooi.....en zeldzaam!!!!!
    Veel plezier met een vakantie adres zoeken...jammer genoeg kan ik je daar niet bij helpen.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeldzaam? He, wist ik niet. Toch maar zelf houden dan?

      Verwijderen
  3. Wat jammer dat het geen mooi weer was maar je hebt toch nog mooie aankopen gedaan !!Het is inderdaad een hele mooie vakkenschaal.
    Ik wens je veel succes met het zoeken naar een mooie camping,maar dat gaat vast wel lukken hoor.
    Frankrijk is een land met vele mooie campings...Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat en naar welke streek in Frankrijk de voorkeur heeft.
    Succes ermee en ik wens jullie heel veel plezier en een hele fijne vakantie.
    Lieve groet...ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook wij zijn afgelopen zondag naar een markt geweest. Toen we aankwamen stopte het gelukkig met regenen maar omdat het al een hele tijd slecht weer was, begonnen sommige marktkramers de boel al in te pakken :-(

    Geniet van je vakantie!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer dan he dat het dan regent maar wat je hebt gekocht is wel leuk vooral die vakkenschaal ...volgens mij zie je die niet zo vaak .... heerlijk op vakantie ...wens je een fijne vakantie toe ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen heb je gadaan ondanks de regen ben goed geslaagt !
    Jullie ook een fijne vacantie en bedankt voor je lieve reactie op mijn post !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige collectie spoelkommen heb je! Ze passen ook erg mooi bij elkaar. Dank je wel voor het plaatsen van het linkje naar mijn giveaway op je blog!!

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer van alle rommelmarkten die er worden georganiseerd, niet echt leuk als het regent. Toch heb je nog weer wat moois gevonden en wat een prachtige spoelkommen heb je te koop!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen