donderdag 12 juli 2012

Auditie


Hallo allemaal.

Wat een dag vandaag....
Mijn dochter is aangenomen voor de Muziekopleiding aan de School voor de Kunsten!
En ik ben zo blij voor haar.........
Na twee jaar niet naar school te zijn geweest, als gevolg van ziekte, nu eindelijk weer bezig met een opleiding. En niet zomaar een opleiding....
Muziek en zingen zijn haar grote passie en daarvoor een opleiding te mogen volgen is een droom die uitkomt.
Vandaag mocht ze alsnog auditie doen, nadat ze eerder dit jaar te horen had gekregen dat de opleiding al vol zat en ze het over een jaar nog maar eens weer moest proberen.
Toen ze dan ook eergisteren werd gebeld dat ze alsnog mocht komen voor een auditie hadden we er weinig vertrouwen in. 
Eigenlijk totaal onvoorbereid, zonder begeleiding en helemaal alleen moest ze zingen.
Ik stond op de gang, mocht er niet bij zijn.
Maar ze deed gewoon haar ding.
En na een kort overleg tussen de 3 docenten werd ze gefeliciteerd en kreeg ze te horen dat ze na de zomervakantie mag beginnen.
Dit betekent zo veel voor ons! Want ze kwam van ver, heel ver...

 
Bovenstaande foto is van 3 jaar geleden, genomen tijdens een optreden met de schoolband. 

Liefs, Peet (een hele trotse moeder).

20 opmerkingen:

  1. Heee wat super voor haar zeg ,heel erg leuk dat ze alsnog kan ,wens haar maar heel veel plezier weet zeker dat ze iedereen plat zingt hahahah en dat je trots bent kan ik me voorstellen geniet er lekker van een fijn weekend lieve groet ...rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kans. Ik kan me voorstellen dat je trots bent.
    Ik wens haar heel veel succes én heel veel plezier tijdens haar studie!
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Dubbel! Ik weet uit ervaring dat het heel bijzonder is als na een lange periode van ziekte weer dingen kunnen, die voor anderen zo vanzelfsprekend zijn, maar voor iemand die ziek is/was niet. (zelf heb ik ook een dochter die langdurig ziek is)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens meer dan geweldig nieuws om een zomervakantie in te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig !!! geniet er maar lekker van trotse moeder !!...fijn weekend...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Petra! Wat fijn, zeker na een aantal jaren van ernstige zorg en ziekte.
    Feliciteer haar van mij en wens haar heel veel succes en plezier in deze opleiding! Ik hoop van harte dat ze haar dromen waar kan maken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke gefeliciteerd, ik kan me voorstellen hoe fijn dit voor jullie moet zijn. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Peet! Dat is super goed nieuws! Ik herken deze (soortgelijke) situatie en wat heerlijk is het dan dat er weer stijgende lijn in zit. Ik wens haar heel veel succes maar vooral heel veel plezier met haar opleiding!
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd voor je dochter! Jullie mogen inderdaad trots zijn op haar...

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een top verhaal zeg! Je dochter en natuurlijk ook jij van harte gefeliciteerd met dit grote succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je dochter, super! Wat fijn dat ze haar dromen weer op de rit kan zetten...top dames!

    Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, ik hoopte al dat je een aantal spoelkommen in de verkoop deed haha
    Ik hoor je weer, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooh wat geweldig!!! Een plekje op zo'n opleiding krijg je niet zomaar die moet je echt verdienen!! top meid! super gedaan!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat goed zeg!! Met recht dat je trots bent op haar!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wát een opsteker zal dat zijn voor jullie dochter....gefeliciteerd hoor !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig zeg !!!!!!Zo'n plekje die krijg je niet zomaar en je kunt echt super trots op je dochter zijn Petra !!!!
    Van harte gefeliciteerd en ik wens haar héél véél succes en veel plezier met deze opleiding....
    Fijn weekend en groetjes...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig van harte gefeliciteerd, ik kan me voorstellen dat je trots bent!

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd en wens haar veel succes en plezier.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geweldig nieuws.......en natuurlijk ben je trots....als een pauw......
    Je mag voorlopig even heerlijk naast je schoenen lopen. Een kanjer van een dochter.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat zal ze blij zijn en jij? Jij bent terecht een supertrotse moeder ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijk nieuws! Beter kan een vakantie niet beginnen! Wat een geweldig vooruitzicht en dat heeft ze ook wel verdiend na een moeilijke tijd. En joh, tuurlijk ben je hartstikke trots op je dochter, groot gelijk heb je! Gefeliciteerd allebei! Fijn weeken en een heerlijke vakantie.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen