zondag 1 juli 2012

Feestje


Hallo allemaal.

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties die ik kreeg op mijn vorige berichtje. 
Wat zijn jullie lief!
Ik ging er gewoon van blozen....

En dan nog het volgende.
Het lukt me niet meer om dit weekend de webwinkel aan te vullen, dus dat houden jullie nog even tegoed.
Want: vandaag is mijn man jarig!
We vieren het in kleine familie-kring, dus niks groots of zo.
Maar je begrijpt dat ik even geen tijd heb voor andere dingen.

Ik wens iedereen nog een hele fijne zondag!

Liefs, Peet.



14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bos heb je geplukt voor je man ☺
    Van harte en maak er een gezellige dag van nog!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peet,
    Van harte gefeliciteerd met je hubbie !!! is ie ook al grijs ??? hahaa
    Hoe dan ook ik wens jullie een gezellig feestje in huislijke kring!!

    Liefs
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi peet van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd, ik wens jullie nog een gezellige & feestelijke avond!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd......nog een gezellige avond gewenst.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kan nog net toch; gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk Gefeliciteeerd met de verjaardag van je man! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en wat heb je een leuk boeketje op de foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.

    De foto in je vorige post vind ik erg mooi. Wat sta je er goed op! Ook bij mij steeds meer grijs/wit haar. In het begin had ik er ook moeite mee, maar nu het steeds witter wordt vind ik er toch wel heel tevreden mee :-)!

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb je vorige post gemist Peet maar meid wat sta jij daar mooi te wezen !!!!Je nieuwe kapsel vind ik je bijzonder mooi staan ......En als ik nu in onze dorp deze dame tegen kom dan stel ik mij wel even aan je voor hoor !!!!!!Nog van harte gefeliciteeerd met je man en die bloemen zijn echt super mooi !!!nog een fijne dag en een groetje....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. IK REAGEER OOK NOG EVEN OP JE VORIGE POST!!
    IK VIND DIT KAPSEL VEEL MOOIE EN JONGER BIJ JE STAAN!
    GOED GEDAAN!

    FIJNE DAG,,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd en wat een prachtig bosje bloemen!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen