woensdag 25 juli 2012

Hoezo, heet?


Hallo allemaal.

Wat hebben we een zomerweertje de laatste dagen.
Zolang je niet te veel wilt doen en dat wat je moet doen even in een wat lager tempo doet, is het best lekker.
Wil je toch buiten zijn, dan is het wel zo fijn om de schaduw op te zoeken.
En dat geldt niet alleen voor mensen......

Wat vinden jullie van deze kikker?
(Het is even een zoekplaatje.)



Hij zit bovenop een oude gieter, waarvan het handvat aan een kant los zit.
Er lag een beetje water bovenop de gieter, daar zat hij met z'n achterste in. Het handvat gebruikte hij als een soort van parasolletje.....

De vakantie naar Terschelling gaat (voorlopig) nog even niet door.
We konden er pas volgende week terecht. En de weersverwachting voor volgende week is niet echt geweldig te noemen. De reis er heen, met auto, aanhangwagen en 4 personen is best wel duur, dus wachten we liever wat beter weer af, of gaan toch richting het zuiden.
Ach, we hebben nog 6 weken vakantie, dus we zien wel.

Liefs, Peet.

11 opmerkingen:

  1. Ohhhh getsie!!!Ik griezel van kikkers.En t exemplaar op je foto zou mij er toe doen besluiten om binnen te gaan zitten.Zon of geen zon...brrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat wij aan het water wonen, hebben wij ook regelmatig kikkers in de tuin. Hele kleintjes, maar ook grotere exemplaren. Bij het tuinieren moet ik daar wel rekening mee houden, soms springt er ineens iets tussenuit, maar gelukkig ben ik er niet bang voor! Dit beestje heeft groot gelijk dat het een schaduwplek heeft gezocht, dat hebben wij hier vandaag ook gedaan!

    Ik wens je alvast een hele fijne vakantie, waar de reis dan ook naar toe mag gaan!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In mijn vorige huisje woonde ik vlakbij een sloot en had regelmatig groene bezoekers; soms wel even schrikken als ze zo voorbij springen. Benieuwd waar jullie uiteindelijk je vakantie gaan vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kikker heeft het goed bekeken. Hij zou natuurlijk ook lekker onder water kunnen gaan.
    Ik hoop dat jullie toch lekker op vakantie kunnen gaan, waar je ook heen gaat.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Achhh die kikker.....wat is het lekker nu he...??...zit lekker buiten tis prachtig nog......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een aandoenlijke foto!!
    En wie zei ook alweer dat dieren dom waren!!
    Ha,ha als zelfs de kikkers het al heet hebben!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha wat een super leuke foto!
    Fijne vakantie hoor en er komen vast nog wel heerlijke dagen!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel fijn dat je kunt uitwijken naar warmere oorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel geinig die kikker! Geniet lekker in het zuiden!!!Heerlijk! Groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen