zondag 15 juli 2012

Nieuwe vondsten


Hallo allemaal.

Vanmiddag ben ik samen met mijn dochter naar een leuke markt in de buurt geweest.
En eindelijk was het eens droog!

Ik vond er een paar prachtige dingen.....


Deze oude emaille koffiekan...


 Dit oude glazen fotolijstje met oude beschreven kaart:

 


 
 
 En deze mooie grote oude snoeppot van Tonnema:



En zoals altijd is er dan weer de vraag:
wat gaat in de webwinkel en wat hou ik zelf?

Ik ga er nog even een nachtje over slapen....

Liefs, Peet.


8 opmerkingen:

  1. Nou Peet, het is dat ik niet zo van de kleur ben, maar die kan is wel errug mooi.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als jij hem nu niet wil....owwwwww...ik ben er helemaal weg van......wil ik hem graag kopen van je....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me nu steeds zo moeilijk, als je erzelf heel erg van houdt maar ook de winkel moet bevoorraden. Je kunt er natuurlijk ook eerst zelf een poosje van genieten en dan zien hoe je er tegen aankijkt?
    Succes met de keuze.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dat heel lastig vinden zeg, wat wél en wat niet voor jezelf houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee super leuke aankopen vooral die kan wat een snoeppie ,heerlijk om saampies met je dochter te gaan ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles is wederom mooi...de kan is ook een plaatje.....
    Mooie vondsten.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat blijft toch steeds weer lastig... De emaille kan zou ik zelf houden, een prachtige vondst!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen