woensdag 4 juli 2012

Van alles en nog wat


Hallo allemaal.

Genieten jullie ook zo van het zomerse weer?
Ik hoop dat het nu echt een poosje zomer blijft. 
Nog anderhalve week en dan hebben we hier zomervakantie, al hoeft zoonlief alleen nog maar zijn boeken in te leveren...

Even een aantal updates:

Of en waarheen we op vakantie gaan weten we nog niet.
Wel hebben we net een (2e hands) tent aangeschaft, nadat we onze vorige tent verkocht hadden met het idee toch echt niet meer te gaan kamperen.....
En morgenavond gaan we een bagagewagentje bekijken die we via marktplaats hebben gevonden.
Alle kampeerspullen hebben we nog, dus als we willen kunnen we zo weg.

Met mijn zus gaat het op dit moment erg goed.
Vanmiddag zijn we nog voor controle in het ziekenhuis geweest en ook daar was men zeer tevreden over het herstel. Volgende week wordt ze opgenomen voor de 4e(!) operatie, waarbij de lymfeklieren in de oksel worden verwijderd. Ik hoop dat die operatie gewoon gaat zoals het behoort te gaan...

Mijn webwinkel begint lekker te lopen. Ik heb er veel lol in.
En wanneer ik dan met mijn pakketje naar het postkantoor ga om het te versturen, voel ik me stiekem wel een beetje trots, hihi.
Vanavond heb ik weer een aantal afdelingen bijgevuld, dus als je wilt.....

Liefs, Peet.



11 opmerkingen:

  1. Ja ik geniet ook van het mooie weer. Leuk dat je webwinkel lekker begint te lopen.
    Succes met je vakantievoorbereidingen en sterkte met je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is fijn dat het een beetje zomerweer wordt.
    Fijn dat je winkel begint te lopen, het lijkt me altijd spannend als je eraan begint.
    Ik wens je heel veel sterkte met je zus, en je zus natuurlijk ook!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch...wat fijn dat de berichten van je zus naar omstandigheden positief zijn. Ze gaat nu ook vast wat rustiger in de 4e operatie. Wens haar sterkte toe.
    Wat heb je een schattig kastje gescoord, leuke spulletjes weer!
    Geniet van het mooie weer en het leuke vooruitzicht met de tent, succes morgenavond.
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die vakantie-voorpret! Gelukkig dat alles wat positiever lijkt met je zus, en fijn dat je winkeltje goed loopt. Positief dus allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je winkeltje zo goed loopt daar mag je best trots op zijn.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Peet,
    Fijn te lezen dat het momenteel goed gaat met je zus....wens jullie alvast sterkte voor volgende week !!
    Leuk voor je dat je toko lekker loopt,is toch een compliment :)
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben blij dat het goed gaat met je zus...en hoop dat ze weer snel hersteld na de operatie...sterkte meis.....ook voor je zus natuurlijk.....ga weer lekker naar buiten tis heerlijk weer....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ten eerste sterkte met je zus♥ en hopelijk is ze snel weer hersteld een 4 de operatie is niet niks poehhh ..
    En leuk dat je een webwinkeltje hebt ga zeker eens kijken ..;))
    Liefs en geniet van het zomertje..Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het goed gaat met je zus.....ook al is ze er nog lang niet.....het klinkt positief.....en dat is goed te horen.
    Ik ervaar het zelfde als ik weer een pakketje wegbreng.....vol trots....weer iemand blij gemaakt....daar doe je het voor!!!!
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn te horen Petra dat het goed gaat met je zus...ik hoop van harte op een spoedig herstel....leuk dat je webwinkel goed gaat lopen en ik kan mij voorstellen dat je hiet trots op bent.....Ik kijk ook geregeld hoor, je hebt best hele leuke spullen te koop !!!.....Ik wens je een fijn weekend en lieve groetjes...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om te lezen dat het goed gaat met je zus, wens haar sterkte voor de operatie! Leuk dat je webwinkeltje begint te lopen en dat trotse gevoel dat herken ik wel ;)

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen