zaterdag 4 augustus 2012

Een bloemetje


voor jullie!



Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Het gaat gelukkig, naar omstandigheden, erg goed met mijn moeder.
Ze gaat volgende week naar een verpleegtehuis voor revalidatie en ergotherapie.
Ze heeft er zo op het eerste gezicht weinig aan over gehouden, al is ze zo nu en dan wel wat in de war en komt niet zo snel meer uit haar woorden. Voor iemand die nog "glashelder" was en zeer bij de tijd, niet zo gemakkelijk te aanvaarden....
Maar al met al mogen we heel erg dankbaar zijn!

Vandaag eindelijk weer eens even tijd gehad om wat spullen te fotograferen voor mijn webwinkel.
Heerlijk om daar mee bezig te zijn.

Beetje bij beetje zal ik de winkel weer bijvullen.
Ik heb een paar erg mooie items gevonden.....
Stoere lampen, leuke trommeltjes, lief linnengoed en nog veel meer.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

Liefs, Peet.


*De eerste update is geplaatst!

5 opmerkingen:

  1. Fijn hoor van je moeder, komt langzaam aan wel weer goed.
    Mijn schoonmoeder heeft (een paar keer zelfs )hetzelfde gehad, en het trok steeds weer bij, maar heeft even tijd nodig..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het zich goed laat aanzien.
    Ik wens jullie alle goeds!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peet oww gelukkig ben blij dit te lezen....ik ga morgen een post voor je plaatsen....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, had je vorige post gemist, wat een schrik zeg. Fijn dat het weer de goede kant op gaat. Ik wens haar verder een voorspoedig herstel.

    Een fijn weekend verder.

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Peet,

    bij jullie ook zorgen lees ik , wat erg dat de huisarts de hersenbloeding niet herkende, leek me naar wat je al schreef al
    erg duidelijk . Goed dat je toch nog die vriend belde.

    Maar gelukkig is ze toch naar het ziekenhuis gegaan en heeft het zich allemaal een beetje hersteld.
    Wat een schrik , voor je moeder natuurlijk ook, weet ze precies wat er gebeurde op het moment zelf ?

    Nou meid, ik wens jullie alle sterkte en hoop dat je moeder volledig en voorspoedig hersteld.

    Lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen