zondag 5 augustus 2012

Kikker en Peet deel 2


Hallo allemaal.

Toen ik vanmorgen de achterdeur open zette werd mijn blik gevangen door het volgende tafereeltje:



Onder de tuinbank, op de grond staat een grote wespenvanger.
Hij is nog niet in gebruik (er zijn nog maar nauwelijks wespen).
Wel zat er een laagje water in.
En jawel, Kikker moest er weer met z'n achterste in gaan zitten.
Moet nog een hele klus zijn geweest om er in te komen trouwens....

Er uit was zo gepiept.
Dop eraf, fles schuin en ja hoor, na enige aansporing kroop hij eruit, om vervolgens met een sierlijke sprong in het struikgewas te verdwijnen.



Wordt vervolgd......?

Liefs, Peet.

13 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,

    Maar het levert jou weer bijzondere plaatjes op, wat zijn ze leuk, je foto's!!! Wel knap van Kikker om er zo in te kruipen...

    Groetjes, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrrrrr!!!!Ik griezel ervan!!!
    Lieve groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Peet,
    Via Ria, van It´s me, ben ik op jouw blog terecht gekomen. Wat heb je ook een leuk winkeltje. Ria heeft een paar prachtige spullen bij je gekocht zag ik...
    Ik vind je blog ook ontzettend leuk, dus ik ga je lekker volgen hoor.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo naamgenootje,

    Ik zou je gezicht wel willen hebben gezien toen je dit zag vanmorgen. Geeft inderdaad wel mooie foto's zo'n moment.

    Een hele fijne zondagavond,

    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahahah nou die zit er mooi bij ...heb je hem geen kus gegeven misschien was het wel een prins op het witte paard hahahaha....gelukkig is hij weer bevrijd .....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is weer eens wat anders dan wat wespen in je vanger, wat zal jij verbaasd gekeken hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kikker is in ieder geval niet claustrofobisch aangelegd.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aggos, wat zielig ziet dát eruit... Gelukkig konden jullie ´m makkelijk bevrijden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jakkes.....hou niet zo van kikkers.....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jouw wespenvanger omgetoverd tot kikkervanger ... wie weet had je wel een mooie prins onder je stolpje zitten. lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super eigenwijze kikker is dat!
    Dacht zeker dat ie een wespje was!
    Gelukkig kon je hem makkelijk loslaten.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een eigenwijs beest om net zo lang te wurmen totdat hij er in zat. Gelukkig kon je hem vrijlaten.
    Fijne dag verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen