maandag 6 augustus 2012

Kikker en Peet deel 3


En jawel hoor........

Toen ik gisteravond voor het slapengaan nog even een was in de droger wilde doen trof ik het volgende tafereel aan:




Kikker.....in stille aanbidding voor de wasdroger, gezeten op de rand van een rieten mandje dat ervoor stond.
De wasmachine en droger staan in onze keuken. De achterdeur stond open, maar de hordeur zat ervoor. De enige manier om binnen te komen was onder de hordeur door kruipen.....
Kan 'ie de volgende keer toch maar beter even aanbellen, wel zo comfortabel!
Ik heb hem maar even een handkusje toegeworpen en vervolgens de hordeur voor hem open gedaan.
En daar ging hij......met een ferme sprong verdween hij in de nacht.........

Wordt vervolgd?

Liefs, Peet.

18 opmerkingen:

  1. peet geeft een nu maar eens een dikke kus op het bekkie hahahah het kan niet anders dan die prins zijn hahahahaha derde keer moet het lukken oke ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefde op het eerste gezicht? Hihi succes met de kikker........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha..wat een verhaal! Die kikker is verliefd op jullie huis en alles wat erbij hoort. Heel erg vertederend :-)


    Groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet idd wel een prins zijn,deze is zo hardnekkig...Maar ik blijf t een griezel eerste klas vinden hoor.
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Peet.
    Ik hou helemaal niet van kikkers.
    Maar het is wel leuk wat jij elke keer met kikker meemaakt.
    Kan kikker 1 niet zo gauw vinden.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet !!
    Ohh wat leukkkkkk en je vorige post ook al zo leuk met de kikker in de wespenvanger !!
    Leuk hé die beestjes in je tuin,vorig jaar kwam er hier bij ons s,avonds eentje tussen de deur bij het dicht doen.........plat en de smurrie liep overal....achhhhhh....

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanmorgen sprong er bij ons ook al een klein kikkertje door de keuken! Kikkers en padden vind ik vreselijk (eng) brrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig zeg,ik ben wel blij dat ze niet bij ons zitten.

    Groeten, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kikker, je zou toch bijna denken dat hij echt iets van je wil. Zou de volgende keer geen handkusje geven maar een kus op dat (glibberige jakkie) koppie ... je weet maar nooit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kikkers moeten je wel hebben, Peet. Ze vinden vast iets fijn bij jou of in je huis.
    Ik vind het wel grappige beestjes.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yakkes......zo eng he ......yak yak yak......ik zou gillend weglopen...en hemmes halen......liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Peet,
    Nou, dit verhaal krijgt nog vast wel een staartje hoor. Die kikker wil gewoon bij jullie wonen. Levert in ieder geval heel wat leuke beelden en verhaaltjes op...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Misschien moet je 'm toch eens een heel klein kusje geven... je weet maar nooit : )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kikker voelt zich overduidelijk thuis bij jullie....;).
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ja zeg! Ik denk dat hij heel graag bij je wil wonen!
    Ik vind ze wel erg aandoenlijk!!
    Misschien is hij het natte,koude leven zat en wil hij je droogtrommel even gebruiken!
    Gedroogde kikker,ach....stakker!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik denk dat jij toch iets met kikkers hebt! het zijn in elk geval nuttige beestjes. lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaahhh, niemand vind kikkers leuk, ze verdienen ook geen schoonheidsprijs, maar ach, inderdaad, als je ze een beetje 'bijstuurd zijn ze zo weer weg..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een bijzonder verhaal! Wel jammer dat je de prins uiteindelijk toch via de achterdeur eruit hebt moeten werken :-)

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen