woensdag 19 september 2012

Fleur en kleur op woensdag



Hallo allemaal!

Eindelijk weer eens een bijdrage van mij....
In mijn vorige post liet ik mijn zelfgehaakte schaal zien. Ik was zo enthousiast over het kleurtje, dat ik meteen een nieuw hoekje in de woonkamer heb gestyled,. Samen met mijn nieuwe windlichten, gekocht bij de Action, vind ik het een leuk hoekje geworden. Met kleur, maar wel lekker rustig. En dat is precies waar ik op dit moment even behoefte aan heb.





 

 Deze kussentjes zolang even op een stoeltje gelegd, passen er mooi bij vind ik...


Liefs, Peet.

16 opmerkingen:

  1. Dit is echt een heerlijk hoekje zeg!! wat heb je de schaal mooi gemaakt!!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die kleuren grijs, rose en wit. Je hebt weer een mooie hoek gemaakt. Wat in feite een paar klossen garen kunnen doen.
    Geniet van de rust Petra!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Peet !!
    Roze doet het altijd goed,een lekker zacht kleurtje en inderdaad lekker rustig.
    Mooie quilt ligt er onderop je tafeltje !!

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peet.

    Wat een leuk hoekje is het geworden.
    Klein beetje kleur is toch wel gezellig.
    Je word er soms ook een beetje vrolijk van

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor ziet het er uit en wat heb jij een mooie schaal gehaakt zeg !!!!Prachtig die kleuren zo bij elkaar.De kussens op de stoel vind ik ook erg mooi.
    Leuk hoor.
    lieve groet.Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schitterend hoekje geworden zeg. Heel mooi zo alles bij elkaar. De lantarens zijn ook erg leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi hoekje! Je koffers en sprei zijn echt prachtig.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een sfeervol geheel, ik vind de koffers helemaal geweldig!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel gezellig uit bij jou!! en ik vind je koffers ook heel leuk.
    Fijne dag nog groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie rustige kleuren en toch die vrolijke rose noot. De plaid (?) met roosjes staat er erg mooi bij. En je hebt gelijk, die bollen draad staan ook al prachtig zoals ze zijn. Ziet er weer sfeervol uit zo. En dat schattige beertje...

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super gezellig hoekje hoor!
    Heel mooi met alle rose tinten!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zo, met dat frisse rose. Maar zeker nog rustig. En die lantaarns zijn gaaf. Wat voor juweeltjes je daar soms kan vinden he.

    Liefs, Sabne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. pas perfect zo combi grijs roos,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig hoekje geworden weer. Als wij ons huis toch niet hadden! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen