zondag 16 september 2012

Lang geleden....



Het is al weer een poosje geleden dat ik een bericht plaatste, maar ik had het nogal druk met mijn moeder.
Veel regelen, telefoontjes plegen.
Maar ook opnieuw een ziekenhuisopname en alles wat daar dan weer uit voortkomt.
Nu is het gelukkig weer een beetje rustiger, mede dankzij een hele lieve, begripvolle en meelevende arts in het UMCG, die regelt dat mijn moeder zo weinig mogelijk naar het ziekenhuis of de huisarts hoeft. Veel dingen, zoals bloed afnemen gebeuren nu gewoon thuis. Ook de thuiszorg is erg meelevend en doet er alles aan om zo veel mogelijk onrust weg te nemen. Dat alles geeft mijn moeder en dus ook mij weer wat meer rust.

Eindelijk heb ik dan ook weer eens tijd om thuis lekker aan te rommelen.
Zo ontstond er dit nieuwe hoekje in de gang:

 







 

 Vanmiddag ben ik samen met mijn dochter naar de nazomer-fair in Zuidlaren geweest.
Was heel gezellig! Daarover kun je binnenkort meer lezen op de blog van mijn dochter Lotte:

Ze is net begonnen met haar blog en heeft nog niet zoveel volgers..... Wie gaat even kijken?

Ook zal ik deze week mijn winkeltje weer aanvullen, is ook al weer zo lang geleden.....

Ik wens jullie allemaal een fijne week!

Liefs, Peet.


14 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je erweer bent hoor!!.....ik ga even bij je dochter kijken......groetjes van mij...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig maar dat het voor je moeder allemaal goed geregeld is, dat scheelt veel extra inspanningen, ook voor jou. Wat een gezellig hoekje heb je gemaakt, het tafeltje zelf vind ik ook erg mooi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn Petra, dat het voor je moederr nu beter geregeld is en dat ze goede hulp heeft. Kun jezelf ook even weer op adem komen.
    Je hebt een mooie stoere tafel gemaakt. De vogelkooitjes zijn leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij dat alles een beetje 'op regel' is met je moeder. Veel sterkte met alles. Het hoekje in de gang ziet er leuk uit, mooi met die kooitjes en stoere gewichten en grote kandelaars. En de blog van je dochter ziet er veelbelovend uit.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn voor jullie allemaal dat er weer wat rust komt, en je tafel is prachtig...ook even lekker om mee bezig te zijn of niet? Wens je sterkte met alles maar geniet ook lekker van alle dingen om je heen..Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het allemaal zo goed geregeld is met je moeder.
    En dat er wat rust bij jullie is gekomen.

    Het is een leuk hoekje geworden in je gang.
    Het witte vogelkooitje maakte mijn vader vroeger zelf.
    En gebruikte het om vogels te ringen.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een drukte Peet,en dan kom je nergens aan toe hé.
    Fijn dat het nu een beetje op erde is allemaal en uhhh rustig aan hoor...

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Peet, ga even een kijkje nemen en veel sterkte met je moe! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat er een beetje rust gekomen is.
    Je hoekje in de gang is heel leuk geworden, dit is ontspanning voor je.
    Fijne week groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om te horen dat het iets beter gaat met je moeder en je weer wat meer tijd hebt voor jezelf. De fair klinkt erg leuk. Het was er gisteren ook prachtig weer voor!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gelukkig vonden jullie een arts met veel begrip, waardoor het voor jou ook wat makkelijker wordt en er wat meer rust komt!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat die arts zich zo ingezet heeft! Dat brengt inderdaad heel veel rust!
    Je huiselijk tafereeltje ziet er weer super uit!
    Nu, ga ik even bij je dochter kijken!

    Veel liefs en sterkte!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig Petra, dat het voor je moeder nu goed is geregeld...Zo komen jullie ook weer wat tot rust....Het is toch wel een hele zorg die je er bij krijgt en ik wens je er veel sterkte mee....je hal is echt heel mooi en sfeervol ....Ik vind dat jij echt mooie kleuren gebruikt bij het stijlen....Ik ga nog even bij je dochter langs hoor....
    nog een fijne dag...ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn om even lekker te rommelen in huis en te weten dat de zorg voor je moeder goed is geregeld.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen