donderdag 20 september 2012

Nieuwe aanwinsten


Hallo allemaal.

De afgelopen heb ik weinig geblogd. Toch heb ik wel een paar leuke vondsten gedaan.

Wat dachten jullie van deze koffer met bronzen bestek?




 Of deze blauwe kommetjes, kannetje van Mosa, bierpul van Amstel Bier en ......



 



 Dit? Geen idee wat het is.....
Ik vond de kleur van het glas zo mooi!






En deze glazen spullen:


 



Het meeste is bestemd voor mijn webshop, maar ben er nog niet aan toegekomen om het te plaatsen.
Zie je er al iets bij waar je interesse voor hebt of weet je wat het blauwe glazen ding in koperen houder is?
Dan hoor ik het graag!!!!

Liefs, Peet.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Petra,
    Wat weer een leuke aankopen. Dat glas met die blaadjes is schitterend. En de blauwe kommetjes ook. En... Ik kan niet zien hoe groot het blauwe glas is, maar als ik het zo zie denk ik aan een soort van koeler. Je doet er ijsblokjes of ijsgruis in en dan een fles witte wijn. Of past dat niet? Ik weet het ook niet hoor, maar daar doet het me aan denken. Misschien dat iemand anders het zeker weet. Succes met je spulletjes.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,

    Heerlijk om weer eens bij je te komen neuzen, veel te lang geleden!
    Dat blauwe gals op voet, tja m'n oma had vroeger ook zoiets maar dan van helder glas, gegraveerd en ik ga morgen eens aan m'n moeder vragen waar dat voor diende.
    In mijn herinnering lagen er suikerklontjes in, maar ik wet het niet zeker... ik kom er nog op terug.

    Lieve groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer leuke dingen verzameld. Vooral die blauwe kommetjes vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt leuke dingen gescoord. De kannetjes en kommetjes vind ik leuk.
    Succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi leuke dingen en ik moest meten toen ik het blauwe glas in houder zag ook denken aan een fleshouder
    dus ben erg benieuwd waar het uiteindelijk voor dient hoop dat je ons dat nog is kan laten weten

    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi met je "ding" die je kocht omdat het een mooi kleurtje was haha! Mooie foto's mam!
    Ik ga proberen dit weekend het verslag van de fair erop te zetten want ja morgen heb ik wat anders.... Maar als je daarover zelf nog wilde bloggen mag je de foto's van mijn Instagram halen hoor.
    Kun je me nog even linken naar de blogs van de dames die er ook waren?

    Kus van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb geen idee wat het is! Mooie nieuwe vondsten!

    Fijn weekend!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Peet,
    Dat glas is mooi zeg !!
    En dat blauwe ding,een suikerkit er werden suikeklontjes in gedaan, je hebt ook die verzilverde suikerkids met zo,n schepje eraan.....ken je die ??

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig het koffertje met het bronzen bestek.
    Blauw glas vind ik ook mooi.
    Blauw is mijn kleur ook voor het interieur.
    (niet voor kleding dan ben ik in het zwart :-).)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke nieuwe vondsten heb je gedaan! Het Mosa-kannetje is mijn favoriet, wat betreft het blauwe glaasje... geen idee.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige spullen heb je gescoort,en dat blauwe glas geen idee maar wel erg leuk!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Peet, weet niet of je nog actief bent, maar welk merk is het bestek? Ik heb het ook en heb me altijd afgevraagd wat het is.

    Dankjewel en leuk blog!!! gr Arienne

    BeantwoordenVerwijderen